Jawel, een gebreide duif!




My boyfriend needed a knitted dove for a project, i couldn't find a pattern so i designed one myself, it wasn't easy, but the result turned out quite nice, i think! unfortunately i didn't make any notes so i can't place the pattern here.

Voor een project van zijn opleiding (illustratie) had mijn vriend een gebreide duif nodig!
Uiteraard geen enkel patroon voor te vinden, dan maar zelf ontwerpen. Een hele klus maar hij
mag er best zijn, vind ik zelf! Helaas heb ik geen aantekeningen gemaakt, dus het patroon is helaas niet te verspreiden.

3 opmerkingen:

  1. goedenavond Sascha,
    mijn moeder kwam jouw duif en roze krokodillensjaalpatronen op dit blog tegen en zou deze heel graag willen namaken. Je staat al in haar favorieten om af en toe even op je blog rond te kijken!
    Graag zou zij willen weten of je de patronen van de roze krok.sjaal en de witte duif ter overname aanbiedt?
    haar emailadres is
    cynthiadeklerk apenstaartje hotmail.com
    met vriendelijke groetjes
    Tessa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tessa, de witte duif is een eigen ontwerp en om eerlijk te zijn heb ik daar geen aantekeningnen bij gemaakt, de roze krokodillensjaal is te vinden op: http://www.breiclubrotterdam.nl/patronen/krokodillensjaal.pdf.
    Succes, groetjes Sascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige duif!!!
    Heel erg mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen