brei- en haak blog wordt hobbyblog

De laatste tijd heb ik niet veel berichtjes achter gelaten, ik ben dan ook niet zo druk met de wol bezig geweest. Op het moment ben ik helemaal verslaafd aan de polymeer klei! Hier wat creaties:





Ik ben zelf erg weg van het speldenkussen, dit kwam van een tutorial van craftygoat: http://blog.craftygoat.com/2008/05/polymer_clay_pincushion.html

Als je van knutselen houd is een beetje verdieping in de fimo echt een aanradar, ik blijf in elk geval nog even doorknutselen. groetjes!

3 opmerkingen:

  1. Ziet er erg leuk uit!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om met Adde te "spreken": Wow! Wow! Wow! (0: Vooral de ketting met bijpassende oorbellen vind ik mooi. Als je bestellingen gaat aannemen, ik ben bijvoorbeeld wel in voor een madeliefjes patroon aan een kettinkje met bijpassende oorbellen in dezelfde stijl als jouw creatie in blauw-paars, dan hoor ik het graag! Nee, echt, serieus. 'k Zit met een hernia thuis dus langskomen voor een workshop gaat 'em niet worden, maar ik vind jouw fimo creaties echt heel erg elegant.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie sieraden, maar ook het decor op dat speldenkussen is erg vertederend.

    BeantwoordenVerwijderen