Give-Away!

Zoals beloofd, niet voor 20 volgers maar zelfs 22 volgers, een give-away!

De oorbellen die je hier boven ziet kun je dus winnen. Het enige wat je hoeft te doen is een reactie achter te laten en te vertellen welke je het leukste vind en waarom, dit is dan ook het paar dat je wint als je uitgeloot wordt. Als je ook een link plaatst en dat in je bericht erbij zet, maak je dubbele kansen, je naam gaat dan 2 keer in de hoed. Mochten er mensen uitgeloot worden met dezelfde voorkeur, maak ik een paar extra.

Hoeveel paren ik verloot hangt af van het aantal reacties.

Je kunt meedoen tot 29 augustus.

Deze give-away is in principe bedoelt voor volgers, maar je kunt ook reageren als je geen volger bent, natuurlijk vind ik het wel leuker om nog meer volgers te krijgen, dus meld je vooral aan!

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties!
groetjes Sascha
p.s. Mocht je winnen en last hebben van allergie├źn kan ik de oorhaakjes vervangen door sterling zilver.



13 opmerkingen:

  1. ik doe mee!! en ik ga voor het kelkje en ben vanaf nu je 23e volger!!

    groetjes www.yara-diy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke creaties
    en wat is het moeilijk kiezen...
    de kelkjes zijn zo lief en de ijzerwaren doen denken aan een knotje wol ( mijn hobby)
    dus tuurlijk willen we een gokje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave oorbellen!
    Ik vond je blog, en ik ben een nieuwe volger geworden!
    Ik doe graag mee voor de ijzeren knotjes! Wat een schatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi sascha,

    wat een leuke blog heb je!
    Ben metteen volger geworden!
    Ik vind het een heel leuke give away en doe dan ook graag mee! ik vind de kelkjes (nr 2.)het leukste!
    Ik ga ook zeker nog een linkje plaatsen op mijn blog!!!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sascha,
    ik kom nu net voor het eerst op je site, en ik vind hem zo leuk! Schattige oorbelletjes heb je gemaakt zeg, vooral de ijzeren knoopjes vind ik heel erg leuk.
    Ik ga je zeker volgen! En ik zal vast heel vaak ideetjes bij je komen opdoen :)
    Groetjes, Catharine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi allemaal, dank voor de leuke reacties en de nieuwe volers! De datum is even aangepast wegens een onverwachte vakantie. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat mooi gemaakt allemaal zeg!!
    ik vind de ijzerwaren heel mooi!!
    super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaah!!!
    Leuk, dan doe ik mee!
    Voor de ijzeren knotjes, superleuk!!!
    De link staat er al.

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, ik kon net op je blogje en vind de dingen die je maakt echt geweldig!
    Ik heb me dan ook direct opgegeven als volger van je blog.
    Ik zou ook graag meedoen om dit paar oorbellen te winnen. Ik vind de mooiste die met de vogeltjes (The Bird and The Bees) en dan vooral omdat ik alles met diertjes wel leuk vind!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoy, ik kom hier voor het eerst en vind je give-away super! Dat kiezen wordt weer heel lastig voor me: Ik vind de ijzeren knotjes heel mooi omdat het wat verward overkomt en dus goed bij m'n chaotische geest past en ik hou van de zilverkleur... De vogeltjes vind ik ook heel mooi, bovendien kan ik gemakkelijk alle werk even stilleggen om van een onverwachte zingende merel of andere zangvogel te genieten. Maar ik heb nog nooit zo'n langere oorbellen gehad, dus ik weet niet of het me zou staan. Dus hou ik me wellicht het beste bij de knotjes ?
    Maar eh.... ik ben dus zo'n allergisch wezen dat enkel zilver verdraagt in de oorlellen.
    groetjes, sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Sascha,

    Wat een te schattige oorbellen en een gave actie.
    Ik vind de kelkjes echt heel erg leuk...
    Je hebt echt fantastisch werk en zo leuk om af en toe je nieuwe creaties te zien,

    greetz,
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sascha!
    Wat een super leuke oorbellen. Ik zou, als volger, graag met deze give-away mee willen doen! Ben verliefd op de ijzergaren-oorbellen :)
    Je hebt echt een leuke creabea-site.. keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo,
    ik vind ze allemaal mooi, zou een mooi cadeau voor mijn dochter zijn.
    Groeten,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen