Grote Give-Away!

Jaja, weer een give-away!

Wat kun je winnen:

^Speldenkussen-armband: groen

^Speldenkussen-armband: paars

Toillettas/etui: paars Toillettas/etui: bruin

Laat hier voor 6 november een berichtje achter waarin je aangeeft wat je het liefst zou willen winnen, post je ook een link op je site of blog dan maak je dubbele kansen.

Bij 25 reacties wordt er 1 artikel verloot, bij 50 reacties: 2 stuks, bij 75 reacties: 3 stuks en bij 100 reacties word alles verloot!

Succes allemaal!
groetjes

38 opmerkingen:

  1. Leuke give-away! Ik heb een linkje op mijn blog geplaatst (http://toffe-stoffies.blogspot.com/2010/10/leuke-dingen-te-winnen.html) want ik maak graag kans op de paarse speldenkussen-armband.

    Groetjes Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow... allemaal zo supermooi en leuk!!!! Moeilijk om te kiezen... maar de bruine etui is toch mijn favoriet!
    Ik plaatste een foto + link in mijn 'candy-bar'!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die paarse toilettas vind ik erg leuk! Ik zal zo even een foto plaatsen op m'n blog van deze leuke give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owwwwwww wat leuk en makkelijk z'n speldenkussen armband!!!! Ik zou een groene willen!!!!! Helemaal top!

    Wat ben jij toch creatief zeg!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke blog heb je! Ik doe gelijk mee ;) voor de paarse speldenkussenarmband!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het bruine ritstasje het mooiste. Ik doe graag mee. Op naar de 100 (en meer).
    groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zet ook gelijk een link op mijn blog. Deze week kreeg ik er nog een berichtje op of we niet te hebberig worden met al die leuke give aways, maar daar zijn ze toch voor ?! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, ik doe graag mee voor het paarse Speldenkussen.
    Zou goed van pas komen, Ik heb nog geen speldenkussen, en geen enkel idee hoe ik er 1 moet maken.

    Ik zet een linkje op mijn blogje!

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, ik doe ook graag mee, voor het groene speldenkussentje of het bruine ritstasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe ook weer graag mee met je give-away!! Ik ga voor de groene speldenkussen-armband :)
    Je give-away staat met link op mijn blogje!

    Groetjes,
    Geertruida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een geweldig gaaf speldenkussen! Ik doe heel graag mee. Ik vind de groene heel erg leuk!
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke creaties! Ik ga toch voor de paarse speldenkussenarmband.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke dingen..ik ga voor een speldekussen. (kleur maakt me niet zoveel uit, vind ze allebei leuk)
    Ik zal een linkje proberen te plaatsen.
    (wie verteld me hoe dat precies moet?)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey!

    Wat gaaf! Ik doe mee hoor, en ik ga voor een speldenkussenarmband, de paarse!
    Ik ben je volger geworden, en zet je natuurlijk ook even op mijn blog.

    Tot blogs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super cool deze give aways.Ik ga voor het groene speldenkussen.Ben het wel niet van plan om speldenkussen te gebruiken maar als stoeltje voor 1 van mijn free spirit fantasy creation popjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt! Vooraal de speldenkussen voor op je arm lijkt me helemaal handig.....het is niet de eerste keer dat mijn naalden doosje omkiepert! Ik zou het leuk vinden om een speldenkussentje te winnen.

    Groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog eentje erbij! Ik vind het groene speldenkussen ook wel erg mooi, en handig! Je link staat wederom op mijn blog! Kom maar eens kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fantastisch!
    ik hou van het blauw/paarse speldenkussen
    en het bruine ritstasje.

    Linkje volgt

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooh wat leuk zeg! Je hebt een leuke blog! Ik zou graag willen gaan voor één van de speldenkussens! Paars is wel mijn lievelingskleur maar groen staat mooi bij mijn tafel (!) haha! Leuk, ga meteen een linkje plaatsen! daaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. fijn zeg! Ik verkies het bruine tasje, alhoewel de rest natuurlijk ook superleuk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Via de blog van saskia hier terecht gekomen

    Mijn voorkeur gaat uit naar het paars...

    Heb ook een link op mijn blog geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ze zijn super! Ik zou graag mee willen dingen voor het paarse speldenkussen. Helemaal leuk en handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke give away.
    Ik maak graag kans op de paarse speldenkussenarmband (wat een galgje woord) .
    Link je op mijn eigen blog

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat mooi weer!
    Ik vind de speldenkussenarmband het leukste.
    Ik heb ook een linkje op mijn blog geplaatst!.

    Groetjes,
    Leila

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Doe graag mee met deze give-away. Ik vind de armbandspeldenkussens heel erg mooi. Heb geen kleur voorkeur. Groetjes Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe ook graag mee! Ik volg je, en ik heb een link op mijn blog gezet!
    Ik vind het ritstasje in het paars of bruin wel erg mooi!!
    Liefs Hermiek

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat leuk !! Ik vind de paarse armbandspeldenkussen erg leuk ! Ik ga het snel op mijn blog plaatsen !

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk zeg. Ik vind het paarse armbandenspeldenkussen echt heel leuk. Ik zal een linkje op m'n blog plaatsen en ik volg je!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi,

    Mag ik nog wel een keertje meedoen, aangezien ik de vorige gewonnen heb??? Ik heb er al veel plezier van trouwens!
    Ik ben maar zo brutaal..... (anders verwijder je hem maar ;))
    Ik vind je speldenkussentjes helemaal super! De kleur maakt niet uit.
    Ook de tasjes weer trouwens.
    Ik zet een link op mijn blog.

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke give-away! Ik doe graag mee voor het groene speldenkussen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. De link met foto is geplaatst en staat onder aan de eerste pagina bij de give aways.
    Ik doe erg graag mee met deze verloting voor zo'n prachtige en super handig speldenkussen.
    Groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dat komt me bekend voor, die speldenkussens staan ook op mijn blog. Ik heb ze als knopen gebruikt. Maar dit is ook een fantastisch idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Die toilettasjes zijn helemaal cute! Vooral die paarse vindt ik helemaal super en dat bruin witte stipje... geweldig! ik heb je gelinked!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. leuke give-away!! ik doe graag mee voor het groene speldenkussentje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. o wat leuk zie ik opeens een give away
    terwijl ik langs kwam voor de mutsjes :))
    ik vindt het paars geblokte tasje super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik ben een beetje last-minute, maar ik doe ook graag mee, en dan... het liefst voor het paarse speldenkussentje, zou ik goed kunnen gebruiken nu ik pas ben begonnen met naaien.
    En ik zet ook nog een linkje bij de give-away's op mijn kreati-blog

    BeantwoordenVerwijderen
  37. oooh wat leuk , ik doe graag mee hoor het paarse speldenkussentje lijkt mij heel handig.

    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  38. super, ik wil mee doen voor een toilet tasje!!

    BeantwoordenVerwijderen