Nieuwjaars give-away

Ter ere van het nieuwe en hopelijk voor iedereen geweldige jaar 2011:
een give-away die ruimte biedt voor nieuwe ideen, nieuwe afspraken, goede voornemens of gewoon je boodschappelijst!



Om kans te maken laat je onder dit bericht voor 15 januari een berichtje achter met daarin wat je het liefst zou willen winnen:



Ofwel deze agenda met handgemaakt tafelzeil hoesje,



Of 1 van deze 2 notitieboekjes in dezelfde stijl!

Natuurlijk vindt ik het leuk als je ook volger bent/wordt en een berichtje op je blog plaatst, maar het hoeft niet!

Wel heb ik nog steeds de vraag aan jullie: "Het lijkt me ook leuk om weer een patroon of photo-tutorial te plaatsen, is er iets van mijn blog wat jullie graag zouden willen leren maken?"

Ik ben benieuwd naar jullie reacties en succes! Groetjes

p.s. hoe meer reacties, hoe meer er verloot wordt!

47 opmerkingen:

  1. Volger ben ik al...en leuk zo'n notitie blokje....ik doe graag mee als eerste zo te zien TOP!
    Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een agenda voor 2011 heb ik nog niet dus hou ik me daar voor aanbevolen. Op dit moment kan ik niet bedenken wat voor foto tutorial ik zou willen zien vindt juist de variatie in dingen die je op je blog heb staan leuk. Gr. Cisca, Servie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik doe graag mee :) Een agenda is al in huis, dus ik ga voor een notitieblokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit, ik vind de roze het leukst.
    Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn erg leuke boekjes en de prints zijn zo vrolijk - ik zou dus heel graag mee willen doen aan je leuke giveaway.
    Ik heb echt geen naai-talent en hab het ook geprobeerd, een agenda-hoesje te naaien. Ging ook wel, maar ja... Schots en scheef (dus heeeeel erg "persoonlijk" ;-)). Dus een foto-tutorial van zo'n leuk hoesje zou ik zeker warderen. =)
    Groetjes,
    Bettina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe ook graag weer mee aan je give-away! :) Ik vind het groene notitieboekje erg gaaf!

    Net als Bettina zou ik ook een photo-tutorial over iets wat je hebt genaaid wel heel leerzaam vinden. Daarnaast vind ik je gehaakte aardbeien-portemonnee heel erg leuk, dus ik ben ook erg benieuwd hoe je die hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo'n notitieboekje! I'm in!!
    Je blijft weggeven! Wat lief!

    Zal meteen een linkje plaatsen!

    Fijne jaarwisseling! Daag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi, van die tafelzeilhoesjes! Het notitieboekje vind ik het leukste.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n agenda lijkt me heel handig!!!
    Dit is de eerste keer dat ik op je blog ben, maar een tutorial van deze agenda of notitieblokjes lijkt me heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeeh wat een geweldig notitieboekje!

    Ik volg je via gfc (Nadia S.)

    Ik merk wel vaak dat er altijd mensen winnen met een eigen site of blog.

    Dit snap ik natuurlijk wel, omdat jullie op die manier reclame maken voor elkander's site. Maargoed ik win nooit wat, en het zou gewoon een keertje fijn zijn. Dus hopelijk zijn mijn kansen gelijk !

    In ieder geval een prettig 2011 gewenst met veel liefde geluk & vriendschap & nog veel succes met je site!

    nadia-segers@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke dingen maak je! En zo gevarieerd ook! Leuke boekjes!
    Voor nu, fijne jaarwisseling en het beste voor 2011!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely!
    I'd love to win one of your notebooks!
    Happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat ontzettend leuk! agenda zou helemaal goed zijn, vergeet ik mijn afspraken niet meer. hahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke blog heb je! Via Annemarie's breiblog kwam ik hier terecht. De give-away ziet er erg gaaf uit. Ik vind het notitieboekje top! Wij zijn ook erg van de crea, maar naaien is nog niet echt aan ons besteed. Wie weet nog is...
    Oh ja, en ik ga je vanaf nu volgen!

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, wat zijn ze mooi!Ik zou ook wel heel graag willen zien hoe je zo'n notitieboekjehoesje maakt!! Ik ben pas met zeil begonnen en vindt het nog best lastig, maar zo mooi!
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk idee om hoesjes te maken. Ik heb dit nog nooit gedaan. Dus tips zouden heel welkom zijn. Als ik het geluk heb je giveaway te winnen, zou ik voor het notitieboekje gaan.
    Je sprak er al eens van om een tutorial te plaatsen over pittenkussens. Ik vond die niet terug op je blog. Dus daarin ben ik ook wel geïnteresseerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk! Ben net volger geworden :-) Ik vind je notitieboekjes erg leuk! Ik heb zelf met een swap een keer een stukje zeil gekregen en weer eigenlijks niet zo goed wat ik er mee moet. Dus een tutorial met iets van zeil is welkom!

    Liefs Romana

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi sascha, dank je wel voor je enthousiaste reactie op mijn give away (vergeet je niet om nog even volger te worden?). Ik waag ook graag mijn kans bij jou en ga je leuke blog volgen, ik vind een notitieboekje het leukst en zou ook graag willen Zien hoe je ze gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Owh wat een leuke give away. Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat het maar mag brengen waar je op hoopt.

    En die notitieboekjes zijn helemaal te gek. Zeker ook erg handig dat je de pen in het zakje kunt doen. Ben altijd een pen kwijt in mijn handtas, dus dit zou lekker makkelijk zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een leuke give away...daar doe ik graag aan mee.
    En zo'n leuk handig notitieboekje wow super.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zou een notitieboekje leuk vinden. Een agenda ligt al op me te wachten. Groet, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke give away... Ik waag hier ook mijn kansje.
    Een notitieboekje is leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een goeie start van het nieuwe jaar!
    Daar doe ik graag aan mee, en dan ga ik toch wel voor zo'n leuk notitibloekje, voor al mijn to do lijstjes in op te schrijven ;)
    het lijkt me trouwens erg leuk om daar een tutorial van te zien, voor het geval je de giveaway niet wint, dan kan ik t misschien zelf nog maken ;)

    groetjes,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jij ook een gelukkig, gezond, liefdevol en creatief nieuwjaar gewenst!!

    Leuke give away zeg!
    Ik wil graag meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk! Ik doe ook graag mee, en mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar het groene notitieboekje. Leuk idee, die pennenhoudertjes op de kaft! Ik zet een link op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe ook graag mee aan je leuke give away, leuke blog heb je trouwens! Ben net volger geworden!
    Ik vind het roze notitieboekje het mooiste.
    Groetjes, Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ja leuk zeg ! De notitieboekjes vind ik leuk...En die zou ik graa willen ontvangen :-)
    groetjes Claudia
    www.pipowagenaanzee.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  28. oh! dat roze notitieboekje is helemaal mij (ik trek veel blogfoto's op mijn roos zeil).
    En daarom zou hij ideaal zijn om nog al mijn uit te voeren blogideeën in te noteren... =)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oeh, ik ben dol op notitieboekjes!! Zo leuk gemaakt weer :)
    Ik wens je een heel creatief 2011 toe,
    groetjes Catharine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk zeg!
    ik doe ook graag mee aan de give away!

    echt super!

    groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een leuke give away heb je, ik zou graag mee doen en dan ga ik voor het notieboekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik verwijderde mijn vorige berichtje omdat ik ondertussen geen agenda meer zoek maar dus nu graag wil meedoen voor het notitieboekje.
    Een tut voor zo'n hoesje zou wel leuk zijn, kan ik voor al mijn boeken zo'n leuke kaft maken!

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuke give away!
    Ik doe graag mee en ik kan nog wel een agenda gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat maak je toch leuke dingen! Als het mag doe ik weer een keertje mee, anders laat je me maar overgaan!
    Vandaag kwam trouwens het naaldenboekje aan! Nog eens superbedankt daarvoor!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Erg leuke give-away: ik zou graag meedoen voor een notitieboekje. Wat een tutorial betreft, kijk ik nog es rustig je blog na, want je heeft al zoveel mooie dingen gemaakt dat ik echt niet dadelijk ééntje voor een tutorial kan uitkiezen.
    's vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat een leuke give-away! Ik vind de agenda wel super en handig natuurlijk. Ik volg vanaf nu je blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik sluit me helemaal aan bij de voorgangers. Erg leuk die vrolijke boekjes!
    Ik ben dol op notitieboekjes! Dus ook ik ga voor de notitieboekjes!

    Groetjes,
    Anneke V.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Erg leuk! Ik ben zojuist volger geworden van je blog. Ook ik ga voor een notitieboekje, heb als juf immers een schooljaaragenda.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. ko hier via via binnenhoppen en wat een leuke dingen allemaal zeg, super! Gelijk volger geworden en me aangemeld voor de feeds, want hier ga ik vaker binnenvallen!
    En dan nog iets wat we kunnen winnen? Het kan niet op zeg! Heb geen voorkeur hoor, vind het allemaal leuk, laat het aan jou over.

    zo nu ga ik hier verder neuzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Mag ik meedoen?

    Ik vind je notitieboekje met roze omslag helemaal leuk. Daar word ik blij van!

    En een foto-tutorial, tja... Moeilijk hoor, om een keuze te maken uit alle leuke dingen die je maakt. Ik denk dat ik nog even ga nadenken en het je later laat weten, goed?

    Ik heb een linkje op m'n eigen blog geplaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. ik ben je volger..want je hebt leuk gehaakte spulletjes :) maar nog zoveel leuke andere dingetjes.. en die agenda spreekt me zeker aan...

    ik ga je linkje op mijn blog zetten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Voila nog een volger bij. De tutorial wil ik wel graag;)! En ik duim voor het pakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Leuk! Ik zie zo'n notitieboekje wel zitten. Schitterend, met het pennenvakje er bij! (Want ik verlies altijd mijn pennen, ook al liggen er zeker 10 in mijn handtas!)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Mag ik op de valreep nog meedoen ?
    Wacht met smart op de tutorial van het notitieboekje....dus ik doe graag mee voor de agenda !
    Fyn weekend
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  46. OOoohh, leuk zeg, zo'n notitieboekje!!! Kan ik nog meedoen????

    BeantwoordenVerwijderen