Stokje "What's on your desk"

Van Sow Cute kreeg ik het "what's on your desk"-stokje. En wel mijn bureau is op het moment erg schools aangezien ik morgen 3 tentamens heb! Hier liggen dus vrolijk mijn pathologie-aantekeningen:


Maar natuurlijk liggen hier ook nog wel wat dingen die leuker zijn om te laten zien!

Stofjes uit de uitverkoop:


De gebreide halsketting die ik gister heb afgemaakt:


Het witte breiseltje dat hetzelfde moet worden als de grijze ketting hierboven:

Verder ligt hier nog mijn patroontje waar ik de bedjes en jurkjes voor de zhu zhu pets mee heb gemaakt:


En tot slot het patroon van dit tasje wat ik voor mijn dochter en haar nichtje wil maken.

Bij deze geef ik het stokje door aan meneerdepeer.
groetjes

6 opmerkingen:

  1. ooooooooooooooooooh die bedjes voor de zhu zhu pets... als mijn kinderen dat zien moet ik beslist ook zo iets maken...
    Is dat moeilijk ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee hoor Gwen, dat is niet moeilijk, ik deed het ongeveer zo: http://sew-whats-new.com/profiles/blog/show?id=2031451%3ABlogPost%3A93741&commentId=2031451%3AComment%3A99009&xg_source=activity
    maar dan met fleece.
    Succes ermee! Ben benieuwd, groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je ketting ook onwijs gaaf!! En wat een leuke stofjes!! Jeetje, wat doe jij veel in korte tijd! Super!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat onwijs leuk is die ketting!

    Ojee het stokje ligt nu bij mij :) zal vanavond eens even aan de slag gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan iemand mij helpen aan het patroon van die roze tas met die grote strik? Vind hem helemaal super, maar volgens mij is het patroon niet meer leverbaar of doe ik iets verkeerd?
    Ik hoor het heel graag. Alvast bedankt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, ik kan het patroon ook niet meer vinden, misschien kun je haar een mailtje sturen: http://www.etsy.com/shop/michellepatterns het patroon heet garden party wristlet. groetjes

      Verwijderen