Swapperdeswap!

De laatste tijd ben ik druk aan het swappen geweest, het wordt eigenlijk wel een beetje een verslaving, maar het is ook zo leuk!

Bij de Dutch swappers waren er 2 leuke swaps die ik heb afgerond:

De hartjeshanger-swap:

Gemaakt voor Zomooizohip -------- Gekregen van Madeliefste
Heart made for heartswapHartjeshanger swap van Madeliefste


De €2,- valentijnsswap:

Gemaakt voor Kirstlove
Het is een hartverwarmertje: pittenzak voor in de magnetron in de vorm van een hart.
2 euro Valentijnsswap voor Kirstlove

Gekregen van IlonaH:
Schattig theeboekje met gehaakte hartjes
2 euro Valentijnsswap van IlonaH

De februari vossenjacht-swap is gister verzonden, dus volgen ook snel foto's van!

7 opmerkingen:

  1. Maar waar vind je zo'n swaps?? Want ik krijg oh zo graag post, en ik geef zo graag mijn maaksels weg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vind het groene hartje ook zal zo schattig! Fijn werken hé dat vilt, zo heerlijk dankbaar materiaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het hartje hangt hier mooi. Ben er zo blij mee, erg leuk gedaan! Ook de vossenjacht swap die ik vandaag van jou mocht ontvangen, echt helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het groene hartje ook fantastisch, zo schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh! wat een leuke swaps! En wat een prachtige hartjes! I love them!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een Lieve Harten.....

    Ik vind die met het hertje erg Lief!


    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen