Tips, pinterest en een theezakje

Laat ik eerst maar eens beginnen met een boekenttip: Felt friends from Japan. Ik heb de voorkant van dit japanse boek al vaak langs zien komen en zat er dan ook elke keer smachtend naar te kijken. Tot ik erachter kwam dat er ook een engelse uitgave van is! Inmiddels heb ik hem ontvangen en het is echt een aanrader!



Als je dit boek ook wilt bestellen, of voor andere buitenlandse titels, kijk eens op http://www.bookdepository.com/ . Dit is een engelse site waar ik een tijd geleden per ongeluk op belandde, maar waar ze waanzinnig veel titels hebben voor weinig geld en met wereldwijde gratis verzending!

Verder ben ik lid geworden van pinterest, en oh wat is dat verslavend. Voor degene die het nog niet kennen, pinterest is een soort virtueel prikbord waar je elk plaatje van het net op kun "pinnen" om zo je eigen digitale inspiratiebord te maken. En het is echt fantastisch, voor een indruk:


Voor de vossenjacht-swap-maart was een van de woorden: lekker ruiken. Dit was mijn interpretatie: een kawaii theezakje met lavendel erin. Is hij niet schattig?

Verder heb ik nog het een ander gemaakt voor wat swaps, dus dat zal helaas nog even moeten wachten, maar snel meer daarover! Fijn weekend allemaal!

p.s. wat betrefd pinterest, het is vrij moeilijk om een account te krijgen aangezien je daarvoor uitgenodigd moet worden, door pinterest of door iemand met een account. Ik heb nu dus een aantal accounts te vergeven, dus wie graag lid wil worden, reageer snel en stuur me je email adres, dan stuur ik je een uitnodiging!

12 opmerkingen:

  1. wat een gaaf theezakje heb je gemaakt, leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pure toeval! Dat boek heb gisteren ook besteld op bol.com :-)
    Ik ben heel erg blij met mijn theezakje en hij ruikt heerlijk! Tot swapse!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het boek ziet er erg leuk uit! En je theezakje ook! Pinterest lijkt mij ook wel wat maar ik wist niet dat je je niet zomaar aan kunt melden. Wil je mij uitnodigen? M'n mailadres is teveelleuks at hotmail dot com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk theezakje is het geworden!

    En Pinterest lijkt me ook wel leuk, als je nog een uitnodiging over hebt, stel ik me kandidaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor de uitnodiging! Ik ben al even aan het klooien geweest maar ik kom er niet helemaal uit. Ik krijg het 'pin it' icoontje niet werkend. Hoe heb jij dat gedaan? Ik heb alles gedaan wat er bij de uitleg staat... :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor de tip van de website bookdepository. Ik haak graag amigurumi en was op zoek naar een goede website met Engelstalige patroonboekjes. Dankzij jou heb ik een erg goede website gevonden.
    Nog een fijn weekend!
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk boek!! Ga zo gauw kijken naar die site!!! Pinterest zegt mij niets, ga ik ook eens bestuderen ;-) En je theezakje is super!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, leuk, leuk!! als je nog een uitnodiging over hebt, wil ik hem wel. En wat een leuke boeken!!! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als het goed is heeft iedereen een uitnodiging gehad! @Carolien: het lukte mij ook niet op de manier die beschreven stond, ik heb gewoon op de link op rechts geklikt -> opslaan in favorieten-> van favorieten verplaatsen naar de favorieten werkbalk. Ik hoop dat het je zo lukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O joepie nu doet ie het! Ik heb me suf zitten zoeken naar een oplossing, het lukte maar niet. En dan nu mooie plaatjes zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super, bedankt voor de uitnodiging, ik moest ook zoeken naar hoe het pinnetje op m'n balk werkend te krijgen, maar het is gelukt, en nu volop aan het ontdekken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sascha, heb jij toevallig nog een invite over voor mij? Ik sta op de waitinglist, maar kan niet wachten om pinterest te gaan gebruiken =) suziwan2@gmail.com thanx!

    BeantwoordenVerwijderen