Give-away #4


En het is alweer april! Het prachtige weer roept gewoon om een lichte romantische maar vooral zomerse sjaal. Vandaar dit nieuwe ontwerpje, het patroon is nog niet helemaal klaar, maar voor jullie alvast de kans om dit gehaakte exemplaar te winnen! Is beige niet je kleur? Laat dan gewoon even in je berichtje weten welke kleur jij graag zou willen hebben!

Wat moet je doen:

Laat hier voor 8 mei een berichtje achter, met daarin de kleur waarin jij de sjaal zou willen winnen.

Ben je volger? Dan maak je extra kans.

Voor nog een extra kans zet je een linkje op je blog. Als je op facebook Hobbyblog "leuk vindt" of toevoegd aan je favorieten komt er weer een kans bij. Je kunt dan gewoon hiernaast in het facebook kopje op "vind ik leuk" drukken. Laat even weten als je extra kansen maakt in je berichtje, je hoeft maar 1 berichtje achter te laten.

Succes allemaal! groetjes

71 opmerkingen:

  1. Oh ik doe mee hoor. Een vrouw kan nooit sjaaltjes te veel hebben. En deze kleur al erg mooi. Maar paars ook ;-)
    Ik zet zeker een linkje op m'n blog, en volgen doe ik je al :-) en ook op facebook vind ik het leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Hij is geweldig!

    Heb je er een patroon van? Het ziet er ook prachtig uit, de wol!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk geworden, maar ik ga niet meedoen, alhoewel ik het leuk vind om te zien, draag ik het niet :). Ik zet wel een linkje op m'n blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee. Beige kleur is prima. Ik volg je al en Zal op Facebook oké zetten.

    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjing - tjing -tjing: ik doe mee als volger, met een link op lijn blog en ik vind je ook leuk op facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi :)

    De post lag vrijdag in de bus!
    Super Leuk! En wat een Lief briefje ¤ .....
    Ga er morgen of maandag een blogje over maken!!

    Tja, ik weet niet of ik ook weer mee mag doen....
    Sjaaltje lijkt me heerlijk vooral als ik dan 's ochtends op pad moet, dan kan het soms best nog heel fris zijn.....
    Deze kleur is mooi.... Maar wit lijkt me ook wel fijn voor de zomer....

    Als het goed is ben ik al volger en wil zo wie zo wel even een linkje plaatsen morgen of maandag van je give away :D

    Fijne Weekend nog....

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie sjaal. Mijn lievelingskleur is groen dus dat zou ik wel zien zitten.
    Ik was ook al volger.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Ik doe mee!
    Knalrood, groen of okergeel, kijk maar, ik vind het een supersjaaltje!

    Ik ben volger en vind je leuk op Facebook!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, ik waag een gokje! Ik vind je ook leuk hoor via Facebook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gemaakt en mooi patroon!
    Ik doe graag mee (ben volger) en zou paars of blauw kiezen, deze kleur matcht niet zo met mijn gezicht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig!!!!!! Ik doe graag mee, ik vind beige prachtig!!! Ik volg je en zet een linkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige sjaal! Ik doe graag mee, ben volger en zet direct een linkje op mijn blog. Beige is echter niet mijn kleur. Licht grijs of wit zou ik heel mooi vinden voor de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, dat vind ik een leuk idee! Ik heb best een saaie zomerjas (grijs), dus die kan wel wat kleur gebruiken. Ik ben erg gek op roze: Fuchsia of babyroze (ook erg mooi met wit gecombineerd) Ik ben benieuwd...(ik ben al heel lang volger en ik zet een link op m'n blog) Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat een mooie sjaal!
    Die past wel bij mijn zomerjas, ik zal een berichtje op mijn blog zetten en je op facebook gaan volgens. Succes met het uitschrijven van het patroon, ik denk dat er veel mensen zijn die hem wel willen hebben!
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuk sjaaltje. Ik wil graag meedoen. Ik hou erg van witte accessoires ;)

    Groetjes! Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie sjaal, turquooise vind ik erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke sjaal, ik ben pas begonnen met haken en ben op het moment ook een sjaal aan het haken. Ga je het patroon verkopen, want dan wil ik wel een kopie ontvangen om zelf eentje te maken. Want met give aways win ik nooit iets.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik deed alles om extra kans te maken. Als ik hem win wil ik hem het liefst in knalrood. Knap gedaan en leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw, ik doe mee en ben je alvast gaan volgen. ik vind diegene die hier staat mooi van kleur.
    Ik plaatsook een linkje naar je blog op de mijne en doe dat ook van facebook.
    lieve groeten katrientje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige sjaal...ik doe graag mee en ik ga een linkje plaatsen op mijn blog! Tsja en als ik de sjaal zou winnen en ik mag ook nog kiezen in welke kleur (wat een luxe!) dan zou ik heel graag een witte sjaal wensen!

    groetjes,
    Mirelle

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe ook graag mee...
    Favoriete kleuren: wit, zwart, hevig blauw of hevig roze...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige shawl. Dat je zelfs kunt kiezen voor de kleur! Ik heb eigenlijk dan wel voorkeur voor blauw/groen/paars/roze oid.
    Ik ben even bezig geweest en heb nu een kans voor de give-away door je blog te volgen, voor liken op facebook en voor link op mijn blog (uiterlijk morgenavond).

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wau!
    ik doe graag mee ik ben al volger en die grijze kleur vind ik supper ik vind je fb leuk en ik doe graag mee linkje op mijn blog staat er ook op!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow die is leuk!!!! Ik heb 'm op faceboek gezet, op mijn blog en ik volg je blog... Zand of wit vind ik wel gaaf voor de zomer...lekker makkelijk te combineren bij alle kleurtjes die ik heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ja, gaaf, ik doe mee! Deze kleur is helemaal geweldig, maar paars of marineblauw is ook gaaf!
    Ik ga een link op mijn blog zetten, en ik heb op "vind ik leuk" geklikt :D En volgen doe ik ook, superleuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw! "ik vind dit alvast suuuper leuk op facebook"!
    Hopelijk vind ik hem binnenkort ook in mijn eigen kleerkast!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful giveaway! That color is just lovely and I'm a follower now!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Sasha, via Roos kom ik bij jou eens piepen.
    Wauw toffe sjaal !
    Ja ik doe ook mee en indien 'k mocht winnen dan graag in jeansblauw of lavendel aub.
    'k Ga nu verder op jouw blog rondneuzen.

    Tot een volgende keer !

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel mooi sjaaltje! Ik doe graag mee, voor mijn dochter :) Ze begint nu (bijna 12 jaar oud) al echt een modieus meisje te worden namelijk.
    Zij vind lichtgrijs, jeansblauw of wit heel erg mooi.

    Groetjes Sabina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige sjaal!!! Ik doe mee als volger en zet een linkje op mijn blog. Ik vind deze sjaal heel mooi, verder hou ik ook van rood en groen.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. De kleur vind ik wel OK... én; ik doe mee!!!!
    Ik zet ook een link op mijn lekkerbekkenmaar blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik doe ook graaag mee!! want onwijs leuk die sjaal! mooi ontwerp en idd romantisch!
    helaas is beige niet de kleur die ik in mn gezicht kan dragen dus zou ik graag een andere kleur willen: zachte pasteltinten zijn goed of ecru! helemaal geweldig!

    groetjes josy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh, prachtige shawl, ik hou van shawls... Ik doe dus mee, ben volger geworden, vind deze kleur ook mooi, zet een linkje op mijn blog en vind je zelfs op facebook leuk... Nu nog winnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh ja, ik ben volger geworden (dacht dat ik dat al was, bleek niet zo) en ik heb een link naar je Give-Away op mijn blog gezet ;)

    Groetjes Sabina

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuk zeg, ik word meteen volger, en doe graag mee voor de sjaal, mmmmmmm, frambozenrood vind ik wel mooi, of donkerblauw,.......

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Woh wat een vet gave sjaal, 'k zie me er zelf al helemaal in het rond huppelen in het wit of donkerblauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. I LIKE IT!!! en de kleur is helemaal perfect... ik ben je volger geworden. ik ben pas net begonnen met een blog en heb er nog niet heel veel verstand van, dus weet niet zo goed hoe ik een link op mijn site moet zetten. jammer! en aan facebook doe ik niet... ben wel echt weg van je sjaal!!! erg leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow, die is wel heel leuk. Naar zo'n patroon ben ik al een tijdje op zoek. Zou graag meedoen en zal even een linkje op m'n blog plaatsen. Taupe vind ik helemaal leuk, want dat past zo heerlijk overal bij...

    Plaats je binnenkort het patroon op je blog? Want dan kan iedereen die niet wint z'n eigen versie maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wauw prachtig! Heb je blog net gevonden toen ik bij een swapforum aan het kijken was en ik vind je blog nu al heel leuk! Zal je zeker gaan volgen maar de volg link doet het nu niet dus die houd je van me tegoed!
    hoop zo dat ik dit win! Zou me namelijk erg motiveren om door te gaan met haken ! Ben een maand geleden opnieuw begonnen namelijk ;)

    Veel succes dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ook ik zou graag een poging wagen...want ik vind je sjaaltje wel héééél leuk! 'k Ben gelijk volger geworden, want alles wat ik van je zag vond ik erg leuk...dus ik houd je in de gaten! Ook heb ik een link op mijn blogje geplaatst. En Facebook heb ik niet...want ik kan niet alles bijhouden naast mijn gezin en hobbies..dus daar geen extra punten voor helaas!
    Ik zou het héél leuk vinden als ik zou winnen, enne...als je écht nog helemaal speciaal wilt gaan haken...dan zou ik wit wel érg mooi vinden..!!
    Groetjes en haakse!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een geweldige shawl, ik was nog geen volger, maar nu wel en ik ben ook erg benieuwd naar het patroon van deze prachtige shawl,al ben ik meer van de aqua-kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Mooi! Ik doe graag mee.
    Mijn garderobe kan wel wat kleur gebruiken voor de zomer... fuchsia, tukooise, of iets groenigs?
    Ik maak me meteen volger en plaats een linkje op mijn blog. Altijd welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. waw,ik ben gelijk volger geworden
    wat een super leuk sjaaltje
    in paars lijkt me ook geweldig!!

    ik duim voor mezelf :))

    BeantwoordenVerwijderen
  44. zooo moooi!! ik ben ook volger geworden! greetz!!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Heel mooi ! Ik doe graag mee met deze give away.
    Zie mezelf al zitten...voor mijn pipowagen...in de avond als de zon weg is en het fris wordt met mijn sjaaltje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik ben helemaal in mijn sjaaltjesperiode en ding dan ook graag mee voor dit prachtige exemplaar! Hele toffe kleur voor winter en zomer :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Prachtige sjaal!
    Ik ding graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. ... ik waag een gokje... de kleur is zeer oké... en als ik niet win, kunnen we dan allemaal de werkbeschrijving krijgen?!

    Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Nouw, eerste keer dat ik aan iets mee doe waarmee ik iets kan winnen. Wat maak je ontzettend mooie dingen! Ik ben jaloers, want ik heb twee linkerhanden. Ik ben dol op sjaals. Mijn lievelingskleur is lichtroze; vind daar maar eens een sjaal van. Dus ik meld me bij deze aan! Ik ben pas actief op internet, dus nog niet zo thuis in blogs en Facebook. Ben al blij dat dit lukt :-)
    Maar ik ben fan!

    Fijn paasweekend!

    Gerdy

    BeantwoordenVerwijderen
  50. wat een lijst ...ik waag graag een gokje en als ik zou winnen, lijkt het me leuk een petroleumkleurige te hebben ... ik volg vanaf nu ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat mooi, soms mis ik dingen in m'n bloglijst, dus vandaar wat late reactie. Ik volg en ik zet een linkje op m'n blog :) ennuh ik ben gek op turkoois.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Heel mooi Sascha!
    Ik vind hem prachtig in de kleur van de foto, maar wit of groen lijkt me ook heel fijn.
    Een klikje op het volgers-knopje en een linkje naar jouw blog is geplaatst! ;)

    Liefs
    Eline S.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. wat een mooie zomersjaal ! en de kleur is zo mooi, dat past bij zoveel kleren. Op hoop van zege - ik volg je, en heb je op mijn fb ook vermeld ! Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een mooie sjaal! Ik doe graag mee met deze give away.
    Ik zet een link op mijn blog en maak wat reclame op twitter.
    Groetjes,
    Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hier ben ik nog eens, ik vind je nu ook leuk op FB ;-))) een extra kansje zeker?!
    (lekkerbekkenmaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Haken en breien dat is nooit mijn dada geweest, lukt me niet, altijd te vast. Wat jij maakt, das is echt prachtig! vind je trouwens ook leuk op fb en zet m gelijk op mijn blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik kwam hier via Linda en moet je zeggen dat ik zonder aarzelen volger ben geworden en dat was ik ook geworden zonder de prachtige give-away maar stiekem hoop ik wel dat ik hem win hoor :-).
    En anders maar hopen dat je het patroon snel klaar hebt. Ik ga me nu eerst maar eens storten op die andere sjaal. Kijken of ik het kan.
    Ik heb naar je gelinkt en vind je in Facebook hartstikke leuk.
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Olala, ik ben wel in voor een mooie sjaal! Ik kan dat wel gebruiken, zeker 's morgens in de zomer als het nog frisjes is. Ik heb je gelinkt in FB en ik vind de kleuren frisgroen en felrood heel mooi ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Oh, wow, dat vind ik wel een erg mooie sjaal en nog helemaal in mijn kleur ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Prachtig! Mijn voorkeur zou uitgaan naar een zwarte.
    Ik ga je volgen, zet een linkje op mn blog (neem gerust ook eens een kijkje!), en klik je ook aan op facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hallo Sascha,
    Ik zou heel graag meedoen met je leuke give away.
    Ik heb een link op mijn site geplaatst.

    Trouwens de kleur beige is prima hoor!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Oh geweldig! Ik vind fel (donker) blauw heel mooi, maar dat heb ik al zoveel, dus ga ik voor rood :-) Ik plaats ook een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wie wil nou niet meedoen met zo'n leuke give away!
    De sjaal is top en de kleur ook! Ik ben je volger geworden en plaats een link op mijn blog naar jouw give away! Ik ben reuze benieuwd of ik een van de gelukkige wordt.......Succes met de loting! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Prachtige sjaal...ik vind alle kleuren mooi...
    ben gelijk volger geworden

    Groetjes Marjo

    Marjo's Cosy Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Waaaauw, wat een prachtige sjaal! Mijn lievelingskleur is turquoise :) Je giveaway staat al op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wow! Onwijs mooie sjaal zeg!! Ik doe dan ook graag mee!! De beige kleur vind ik prachtig! Ik zet meteen een link op mijn blog en ik doe ook mee via facebook!!
    Groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  67. wauw prachtige sjaal, ik vind de kleur super.
    ik zal een linkje op mijn blog plaatsen,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  68. oooh, zie ik nu je blog pas voor het eerst
    en is het 8 mei
    stiekum
    doe
    ik
    toch
    een
    poging
    (ssst)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik vind je sjaal helemaal leuk zoals die is! De kleur is helemaal te gek en met veel andere kleuren te combineren! Ik doe natuurlijk graag mee in de hoop dat ik wat win... Zo niet, ga vooral door met je sjaaltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hello,

    what a wonderfull work. I love your crochet things and wish you many fun again.

    XXX from germany
    Mimi

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik ontdek je blog nu pas en ben dus veels te laat om nog kans te maken op die sjaal, ik vindt hem heel erg leuk en zoiets zou perfect zijn voor op het jurkje wat ik in augustus draag op de bruiloft van mijn broertje. Tegen de tijd dat je het patroon vrijgeeft, wil je het me dan mailen ( mirrie83@hotmail.com) of zal ik maar je blog in de gaten houden?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen