Nieuw* Tunisch haakpatroon

Ik vond dat het weleens tijd voor iets nieuws was en heb het helemaal gevonden! Tunisch haken is een kruising tussen haken en breien, wat ontzettend leuke effecten geeft. Voor degene die het ook leuk vinden heb ik dit patroon gemaakt. Het is absoluut geschikt als je deze manier nooit eerder hebt gebruikt!

Voor het patroon: Heerlijk knusse kol

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I thought it was about time for something new en I totally found it! tunisian crochet is a craft somewhere in between crocheting and knitting which gives lovely effects and textures. To those of you who'd like to try i've made this pattern. It's very suitable for beginners.

To go to the pattern: Oh so cozy cowl

7 opmerkingen:

  1. ja, dat wil ik ook een keer proberen, ooit een keer een hele mooie sjaal gezien. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nooit van gehoord, Tunisch haken, wat leuk! Mooie kol is het geworden!
    Groetjes, Sacha (maarnietvangrijs)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tunisch haken ziet er inderdaad zo waanzinnig uit! M'n moeder liet me pas zien hoe het moet en ik ben van plan om een paar polswarmers met die steek te maken. De kol is waanzinnig mooi geworden!! Prachtig die structuur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig, net zoals je 'nieuwe' blog!! Ik heb Tunisch haken alleen nog met zpagetti gedaan en met een klein haaknaaldje. De steek is inderdaad prachtig, maar met zpagetti veel te grof. Ben dus erg benieuwd naar je patroon!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi friend I love your blog always has beautiful things here, beijokas ...
    http://agulhaetricot.blogspot.com
    http://agulhaetricot.com
    tb http://titacarre.elo7.com.br visit my store and let your opinion about my products.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hoi. Heb je een link van een youtube filmpje van deze steek? Ik ben niet zo goed in patroon lezen. Ik kom er niet uit. Grt. Marie-Jose.