Paddenstoel in een flesje - Mini terrarium patroon

Jullie hebben hem misschien al gespot, maar in navolging op het boom-in-een-flesje-patroon is hier nu ook de ieniemienie paddenstoelenversie! Ik heb al een paar keer de vraag gekregen waar je die flesjes nu het beste kunt kopen. Ik heb ze zelf gekocht bij de Action, daar heb je een pakketje met deze flesjes waar allerlei kleuren mini-kraaltjes in zitten. Ook kun je ze vinden op Etsy.

Om naar het haakpatroon te gaan:

Perhaps you've spotted it allready but since there was the tree-in-a-bottle-pattern I've now created a tiny mushroom version! Some of you have asked me where you can buy these miniature bottles, I've bought them at a cheap dutch store where they had all kinds of beads in it. But you can allso find them on Etsy!

To go to the crochet pattern:

12 opmerkingen:

  1. wauw wat ontzettend gaaf................ik ga dit ook maken, bedankt voor je patroontje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt voor je patroontje!
    de flesjes heb ik al liggen had ik ook bij action vandaan ;-) maar welk haakgaren heb je gebruikt?
    dat kon ik niet vinden in je patroon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zijn super leuk, vind het knap dat je zo klein kan haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke blog heb je! Ik kwam op je site toen ik zocht naar een patroon voor een omslag doek. En die heb ik bij jou gevonden. Gewoon lekker haken zonder na te denken s'avonds. Het is een doek voor mijn dochter geworden aangezien de wol op was haha, maar ik vind m wel gelukt, staat in mijn blog als je nieuwsgierig bent ;). ps Wat een mooie naam heeft je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superrrrrr schattig. Wel een gefriemel om zo klein te haken, is niks voor mij (werkt op mijn zenuwen, ha). Welke haaknld en garen heb je gebruikt? knap gedaan hoor!! Mijn compliment.

    Groetjes Monique ('t Haakdraadje)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat gaaf, dat wordt een verleidelijk bezoekje aan de action! Super schattig! Wat voor garen gebruik je hier het mooiste bij?

    Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank weer voor je inspiratie; ik heb me ook uitgeleefd. Foto en link op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo ik zou heel graag het patroon van de paddestoel in het flesje maar de link doet het niet zou ik het alsnog kunnen krijgen?
    ik vind het zo leuk

    hartelijke groet Margje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai margje bij mij doet hij het gewoon... Vreemd! Stuur anders even je emailadres dan mail ik hem. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful and amazing! Thank you for sharing your pattern. I linked to it at http://www.mooglyblog.com/amazing-amigurumi-patterns-free/