*Nieuw haakpatroon! Omslagdoek of driehoeksjaal.

Een nieuw patroon voor een gehaakte omslagdoek of sjaal! Ietsjes moeilijker dan mijn gemiddelde patronen, maar iedereen moet eruit kunnen komen! Veel plezier ermee! 


Om naar het patroon te gaan:


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A fresh new pattern for a shawl or triangle scarf! A bit harder than my patterns usually are, but i expect it to be very do-able for every crocheter! Have fun with! 

To go to the pattern:

10 opmerkingen:

  1. Prachtig!!! Bedankt om het patroon te delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie omslagdoek. Leuk patroon.

    Fijn weekend,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Dank voor het delen van dit patroon ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi & prachtig van kleur! Lief van je om het patroon te delen met ons,
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Is dat al van die nieuwe wol?? Wat heb je dat snel gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind 'm prachtig!

    Mag ik je patroon linken op het hobbydoos forum?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zal mijn volgend haakproject worden, denk ik!
    MERCI, groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, was op zoek naar patroon en vond deze site!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel voor dit patroon!! Ik heb m eerst gemaakt en nu net geplaatst op mijn blog, met een verwijzing naar jou site. Super leuk om te maken, dank voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen