*Nieuw Patroon Doily Hoops! (met give-away)

Wat krijg je als je een doily (lees: tuttig gehaakt kleedje) combineert met een borduurring? Een Doily Hoop!

Ik maakte deze voor de doily swap en was  zo tevreden met het resulataat dat ik jullie het patroon niet wilde onthouden, ik hoop dat jullie het effect net zo leuk vinden als ik!

De ideale borduurringen die bovendien zeer betaalbaar zijn, vond ik hier.

Wil je het geheel wat groter hebben gebruik je gewoon dikker garen en een dikkere haaknaald.

Veel plezier ermee!

Wil je ook zo'n Doily hoop winnen, laat hieronder een berichtje achter met daarin jouw kleur! Meedoen kan tot 1 februari.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

What do you get when you combine a doily with an embroidery hoop? A Doily Hoop!

I made these for a doily-swap and was so pleased with the result that I didn't want to keep the pattern from you, I hope you like the look as much as I do!

If you want your project to be larger just use a thicker thread and larger hook.

Have fun with it!

28 opmerkingen:

  1. Wat een originele creatie en zo goed e bedacht. Hoe kom je erop ???
    Bedankt voor het delen van het patroon.
    Een heel fijn weekend.

    Groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He wat leuk, die had ik ook voor de doily swap! Vond het er ook zo leuk uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, bedankt voor het delen.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi
    Het ziet er heel leuk uit. Bedankt voor dit idee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was op zoek naar een patroon van de doilies, dank je wel. Nu kan ik weer verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je voor de tutorial. Ik ga meteen aan de slag met de gele voor het lente-gevoel. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig toch....graag de lichte kleur
    Liefs
    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, en ik vind die *doilies* helemaal niet tuttig :) Vooral de lichte vind ik mooi.

    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig, Sascha. Mijn complimenten! En ik vind het bijna lullig om mee te doen, want ik kan haken, maar ze zijn zo prachtig, dus ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dit er mooi uit zeg!
    Ik doe heel graag mee, ik kan vrees ik nog niet goed genoeg haken om zoiets zelf te maken:))
    Ik vind die met de domkere ring het mooist
    Op mijn blog trouwens ook nog een give away die loopt tot 1 februari
    groet
    leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. tof zeg ! Ik wil best wel eentje winnen in pertrolkleur of in rood of in wit !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leukleukleuk!
    Bedankt ook voor de link, dat is inderdaad goedkoop zeg, en nog zoveel leuke andere dingen ook voor een prikkie! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe graag mee voor de cremekleurige. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een goed idee, je moet er maar opkomen! Ik heb even gekeken op de site, en idd de borduurringen zijn niet zo gek duur.
    Bedankt voor de tip en het idee, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij blijft maar aan het weggeven, zowel patroontjes als give aways haha.
    Het ziet er leuk uit, ik doe dan ook graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk idee, bedankt voor het delen en dan kunnen we er nog 1 winnen ook! Kleur oranje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh de zijn leuk, die zou ik heeel graag winnen ;-) En win ik er geen, ga ik er zeker eentje maken. Maar... stel ik win wel dan zou ik kiezen voor de cremekleurige. En daarvoor ga ik nu heel hard duimen! ;-)

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat superleuk! Ik doe graag mee, had dit nog niet eerder gezien,dus ga me er eens in verdiepen vanmiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat gaaf, en dat nu ik net een 0.75 naald erbij heb :D Brengt me op allemaal ideeen! Grijs is erg mooi en rustig :)

    Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een leuk idee!!!
    ik doe heel graag mee
    met de giveaway :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mijn kleur is aquablauw (dat staat vast heel mooi op mijn citroengele muur!). En wat een goed idee om ze in de borduurring te doen. Ziet er heel mooi uit. Mocht ik niet in de prijzen vallen dan ga ik zelf een poging wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. GEWELDIG! GEEFT INSPIRATIE VOOR MIJN IJZEREN SPANRAMEN VAN LANG TERUG. JE ZIET ALLES KOMT TERUG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat ziet er leuk uit zeg!
    Ik doe graag mee.
    "Mijn kleur" is lila.
    Groetjes van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik kreeg vandaag een mooi kussentje!! Heel erg bedankt!! Je had em wel mee kunnen nemen naar de ontmoetingsdag, was prima geweest wat mij betreft. Ik zal er binnenkort een blogje over schrijven. Ik vind het echt knap hoe je het hebt gemaakt. Ik vind breien ook wel leuk, net als haken, maar ik heb er te weinig geduld voor :o(
    Groetjes Carolien!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk maar hier in Turkije heb je zulke borduurcirkel dingen niet kan ik het ook gewoon zonder die cirkelding doen?