Theepotten met kabels (inclusief patroon)

Er kwam stiekem al een sneak peek langs van mijn theepotten die je kon winnen met het Dutch Swappers cadeautjesspel. Wegens veel vraag, hier ook de patronen zodat je hem zelf kunt maken.

---------------------------------------------------

---------------------------------------------------

14 opmerkingen:

  1. Hoi Sacha,
    Ik weet dat het wol was van katia. ik zal komende week kijken welke variant! Ze hebben hem in meerdere kleuren en haakt super. ben benieuwd of je er iets mee gaat doen. Erg leuke theepotwarmer! Ga ik misschien ook nog wel eens maken.
    Fijne zondag

    Liefs Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi hi ik heb de grijze even mogen hebben, maar helaas weer verloren ;) Gelukkig heb ik hele mooie groene handgesponnen wol gewonnen en met dank aan jouw patroon ga ik binnenkort zo'n mooie theepot cozy maken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En in het echt zien ze er nog mooier uit dan op de foto. Er werd echt gevochten om jouw theepotten, zo mooi waren/zijn ze. Ik kan echt niet breien dus helaas, niet voor mij z'on theepot-met-jasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry berichtje moest zijn voor Saskia...maar daar worden jouw thepotjes niet minder mooi om he!
    Liefs Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, die theepotten... Jannie zegt het al: er werd om gevochten, gisteren op de Bijeenkomst. Uiteraard op een heel beschaafde manier, want zo zijn Dutch Swappers. Maar het had niet veel langer moeten duren, want er kwamen al scheurtjes van hebberigheid door dat laagje beschaving.
    En dat door jouw theepotten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Sacha, wat een leuk/stoer patroon. Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dus dit zijn die super gave theepotje met jasje waar iedereen om heeft gevochten..hihihi.. onwijs lief dat je het patroon op je blog gooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik ben er zoooo blij mee! mijn eigen echte a la sascha! :D supertof! jammer dat je zo vroeg weg ging!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sascha,
    Ik heb voor jou voor de weggeefactie 3 lootjes aangemaakt,
    nr 14 omdat je meedoet
    nr 15 omdat je me volgt
    nr 16 omdat je je hebt ingeschreven voor de nieuwsbrief van Juffrouw zonder Zorgen.
    Mocht ik iets vergeten zijn, laat het dan weten. Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hé, zo geestig gevonden! Ik ben op zoek naar allerlei origineels en knus om ons pasgekochte zomerhuisje in Zweden te pimpen... dit lijkt me wel wat :-)
    Mijn mams haakt als de beste , dus zal ik haar één dezer aan het werk zetten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Sacha,
    Al vaak heb ik je blog gezien, wat een leuke dingen maak je. Mijn 2 kids zijn 21 en 23, dus ongeveer jouw leeftijd, leuk om te zien wat jij allemaal maakt. Nu wil ik graag een theepothoes voor mijn dochter maken. Eigenlijk haken, maar ik denk dat ze deze ook erg leuk. Ik wil je patroon dan ook graag proberen. Kun je de hoes ook van wol maken? Of is katoen wat beter geschikt (minder "harig"). Waar maak jij de theepothoes mee?
    Groet, Arianne Schenkelaars

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Arianne, dank voor je complimenten! Ik wer zelf graag met acryl, ook al is dat natuurlijk helemaal fout en synthetitsch blijft het wel lang mooi en voelt fijn aan bovendien is het vaak gunstig geprijsd! Voor de bovenste theepot heb ik een dubbele draad Bravo van schachenmayer gebruikt. Voor de onderste een dubbele draad phildar impact 3,5. Hopelijk kan je hier wat mee! groetjes

      Verwijderen
  12. I just finished making one of these and wrote a review of the pattern on my blog!
    http://knittingpatternreview.blogspot.com/2015/04/lovetoknits-cabled-tea-cozy-20.html