What I've been up to!

Oei, deze blog begint een beetje verwaarloosd te worden! Vandaar maar eens een snelle update!

Deze onwijs leuke slofjes zijn een patroon van: Katy Farrell. Deze dame heeft een geweldig leuke Etsy winkel met daarin de schattigste patronen voor baby-slofjes, zowel op 2 als op 4 naalden! Deze zijn in het rond gebreid op een rondbreinaald op de welbekende manier.

Dit word een baby-deken volgens het patroon van The Purl Bee, een onwijze aanrader ook voor de beginnende breister! Het wordt gebreid op naalden 8 waardoor het (nog steeds niet heel snel gaat, duh het is een deken!) te overzien is;) Ontzettend leuk om te breien ook!

Misschien hebben jullie het hoge baby-gehalte in deze post al ontdekt. Ja, inderdaad, er is een lief klein baby'tje op komst rond eind september! Dus ik waarschuw voor veel donzige, knuffelige baby-maaksels de komende tijd...






_

14 opmerkingen:

  1. Oeh wat leuk! Gefeliciteerd.

    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!!!!
    Hij/zij komt in een warm nestje met een heerlijk dekentje en heel schattige warme slofjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sascha wat een lieve slofjes! Ik zou er bijna voor gaan breien hihi, voor mijn eigen spruitje... Is dit het dekentje waar je het over had op de DS-dag? Ziet er erg leuk uit, lekker zacht en comfortabel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoera! Wat een mooi nieuws!

    Kom maar op met die baby-stuf! Kunnen wij lekker met je meezwijmelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Een heerlijke tijd! Geniet ervan. Groetjes, Martiene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Ga vooral door met 'nestelen', dat hoort bij het voorjaar (hi,hi). Ik ben benieuwd wat je allemaal nog meer gaat breien de komende maanden.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat!!! Dat baby'tje heeft al leuke spullen om te starten.
    Ik heb nog een vraagje voor jou, ik zou graag een gehaakte driehoeksjaal maken volgens jouw patroon. Hoeveel wol heb ik ongeveer nodig?
    Groetjes, An.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi An, ik houd altijd aan minimaal 500meter voor een sjaal die zeg maar om je nek past, maar neem liever 600 zodat je zeker genoeg hebt, als je een grote omslagdoek wilt wellicht nog meer. Succes ermee! groetjes

      Verwijderen
  8. Proficiat met je gezinsuitbreiding!!
    Dus hier gaan we nog veel baby stuff zien verschijnen
    Liefs,
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjulliewel voor alle felicitaties en complimentjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd!! De kleine heeft alvast geweldige slofjes!!

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha, aller eerst van harte met jullie kleine wonder! enne.. kom maar op hoor met alle heerlijke baby maaksels... haal ik weer extra inspiratie uit!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Sacha wat leuk.....gezinsuitbreiding. Gefeliciteerd! Leuke patronen. Een collega op mijn werk heeft net gezinsuitbreiding gehad, die slofjes zijn misschien wel leuk om als tussendoortje te breien. Hartelijke groet Inge Bakker

    BeantwoordenVerwijderen