Vriendschapsarmbandje Met Gehaakte Rand Tutorial

Al meerdere malen zag ik ze langs komen, vriendschapsbandjes in verschillende kleurstellingen en stijlen. Helemaal trendy en vooral leuk gecombineerd met zoveel mogelijk andersoortige armbandjes.


Dus heb ik een uitgebreide tutorial gemaakt om zo'n vrolijk armbandje zelf te knopen en te haken.
Niet moeilijk en dus ook leuk om met de (grotere) kids te doen. Ik heb gewoon glanskatoen gebruikt (Catania).


Voor de tutorial:

Vriendschapsarmbandje met gehaakte rand

Several times now I've seen these pass by my  blogroll, friendshipbracelets in different colors and styles.

Realy trendy aspecially combined with as many as possible other kinds of bracelets.


So I've made a very complete tutorial to create your own bracelet.
It's not difficult and allso fun to do with (older) kids. I've used regular cotton (Catania).


To go to the tutorial:

Friendship bracelet with crocheted edge


-

13 opmerkingen:

  1. Dat ga ik eens proberen! Dank voor de uitleg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk op uit! --> op mn todo-list ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooi, maar voor my wel weer erg moeilijk. ;p xliefs.

    ps; doe je al mee met myn give-away?
    je kan 3 mooie make-up producten winnen! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk, dat ga ik straks gelijk proberen, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er mooi uit!

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk armbandje.
    Groetjes,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja leuk. Ik heb hier ook nog en boekje liggen met allerlei patroontjes voor vriendschapsbandjes, maar ja, de tijd he... ooit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi, knap van je dat je dit met ons wilt delen.
    groetjes cindy
    http://cindy-haakspulletjes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. harika bileklik tebrik ederim görüşmek üzere iyi tatiller..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb het bandje gemaakt, leuk om te doen! Bedankt voor het patroon!
    (op mijn blog heb ik een foto geplaatst, hij is trouwens niet heel netjes, maar ja al het begin is moeilijk;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb al eens vriendschapsbandjes geknoopt maar niet aan gedacht dat je ook een randje aan kon haken. Leuk effect. Ga ik uit proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Had nog nooit geknoopt. Heb deze nu gemaakt en het is nog gelukt ook :) (zonder gehaakt randje). Bedankt voor het patroon!
    Nog een vraagje: hoe kan ik een goede sluiting maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan! Hier vind je een aantal handige manieren: http://friendship-bracelets.net/tutorial.php?id=250

      Verwijderen