Win, win, win!


Het hebben van een blog is een ontzettend leuke, tijdrovende, inspirerende maar vooral ook dankbare bezigheid! Elke nieuwe volger, elke nieuwe like op facebook en alle reacties die mensen achterlaten voelen als een warme knuffel!

Datzelfde symboliseren die vrolijke en oh zo leuk om te maken vriendschapsbandjes, vandaar ook dat ik er twee weg ga geven!

Laat even een berichtje achter met daarin het bandje van jou voorkeur en op 3 juni 2012 maak ik de winnaar bekend!

Natuurlijk kun je zelf ook zo'n leuk vriendschapsbandje maken, de tutorial vind je hier.

24 opmerkingen:

  1. Ze zijn toch alletwee even leuk!!! eu als ik win....dan ga ik de blauwe dragen. Leuke give-away.
    Ps: ik heb ook een give away op men blogje staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, dit is een soort jeugdsentiment, ik kan me herrinneren dat ik ook zulk soort armbandjes maakte vroeger. (niet met gehaakt randje trouwens) Ik vind de witte wel leuk! Super als ik ze niet win, ga ik ze maken;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben net klaar met het maken van het vriendschapsbandje. Hij is heel goed gelukt. Dank je voor de duidelijke uitleg. Maarre ...eentje winnen is ook altijd leuk, dus ik doe graag mee met je give away. Mocht ik winnen dan zou ik gaan voor de witte.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik doe mee voor de witte.

    Ik heb een linkje op mijn blog gezet!

    Groetjes, Yvonne van yvonnecreatief.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jaaa
    ik ga voor de blauwe!!!!
    liefs nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ik had vroeger een arm vol met van die vriendschapsbandjes, maar sinds ik niet meer in de scouts zit, is dat ferm geminderd. En ik mis het nog altijd!
    Voor mij liefst de blauwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!!! Ik ga voor de witte!

    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf zeg, ik vind ze allebei erg mooi, ik laat de keuze aan jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super :) ik ga voor de blauwe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb de tutorial gisteren uitgeprint en mijn dochtertje is ermee bezig. Ik wil graag meedoen en wil graag gaan voor de witte versie. Hoop dat die van ons ook zo leuk wordt. Groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn leuk!!! Ik ga voor de witte...maar ga ze zeker ook een keertje zelf maken! Zet een linkje op m'n blog! Groet Dinaz ♥ dinazdesign.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee weer! Ik heb gisteren de beschrijving al geprint om zelf aan de slag te gaan. Maar een cadeautje krijgen is natuurlijk altijd leuk! Als ik uitgekozen wordt, wil ik graag de blauwe.

    Groetjes
    Nickee

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk! Ik ga er zeker ook zelf mee aan de slag! Toch wil ik ook een kansje wagen. Ik ga voor de blauwe. Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk hoor!! Ik zie het direct zitten om eentje te maken maar eentje winnen zou ik ook wel heel leuk vinden, liefst blauw/wit...
    dankjewel en complimenten met je schitterende blog! Ook altijd welkom op die van mij (al is die nog niet zo gevorderd als die van jou...)
    http://tamis-little-crochet-house.blogspot.com
    Groetjes,Tami

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het witte bandje spreekt me wel aan!
    Lekker vrolijk en ideaal bij goed weer.

    nadia-segers@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Via link your stuff vond ik je give away. Heb onlangs gekeken naar boekjes om vriendschapsbandjes te maken maar bleef twijfelen en dacht 'is het de prijs wel waard?'. Nu zie ik hier een give away EN nog een tutorial! tof. Ik ga zelf freubelen maar een van deze twee bandjes (welke maakt mij niet uit) zou ik ook wel willen winnen. Ik zet ook een link op mijn blog :)

    groetjes, saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. amandavdbroek13 mei 2012 16:55

    Heel erg leuk! ik ga voor de witte :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk! Die witte vinden mijn dochters vast erg gaaf; er zit roze in!
    Je leest het al; ik doe graag mee aan je give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heeel leuk die bandjes!! Ik ga je vanaf nu ook volgen!

    En ik verkies de donkerste!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn dat je de herinnering aan mijn jeugd weer boventovert met deze bandjes. Ik doe graag mee aan je give-away, en heb geen voorkeur van kleuren,omdat ik op voorhand al weet/vrees dat de dochters het toch zouden inpalmen.. Enfin, met je goeie tutorial, waarvoor heel veel dank, kan ik er dan wel zelf eentje maken ;)
    Groetjes, sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuk, ik doe graag mee. Ik zou dan voor de witte gaan :)

    Ik word meteen ook volger van je blog en zal een linkje naar je give away plaatsen.

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super cool :)
    Ik vind ze alle2 mooi ;)

    Groetjes Mnemosyn

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi hoor die wil ik wel winnen
    ook al ga ik er zelf al aan één beginnen
    mocht ik winnen ben ik heel blij
    de kleur maakt niet uit voor mij

    BeantwoordenVerwijderen