Makkelijkste en Snelste Babyslofjes Ooit! *Met Patroon.

Altijd al eens babysokjes willen maken, maar nooit de uitdaging aangegaan? Of gewoon tijd voor een snelle maar zeer stijlvolle variant?

Deze slofjes kan werkelijk iedereen breien!

Simpel te breien op twee breinaalden (4mm) met alleen maar rechte steken! 
In de maten: prematuur, 0-3 maanden, 3-6 maanden, 6-12 maanden en 18-24 maanden.

Tip: Gebreide slofjes zijn glad en dus niet handig voor wandelend kroost. Je kunt op de zool simpel een eigen anti-slip patroon maken met puff paint, oftewel bollende textielverf, te verkrijgen bij hobbywinkels.

Om naar het patroon te gaan:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Always wanted to make baby socks but never daired? Or maybe just in need of a simpel and very fast variatoin?

These babybooties can be made by absolutely anyone!

The're simply knitted flat on two straight needles (4.0mm)

Sizes: Preemie, 0-3 months, 3-6 months, 6-12 months and 18-24 months.

Tip: Knitted botties can be slippery and so they aren't too practical for walking little ones. You can easily paint an anti-slip pattern on the sole with some puff paint!

To go to the pattern:

Easiest & fastest baby booties ever!

-

23 opmerkingen:

  1. O wat zijn ze leuk, bedankt voor het patroontje
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Ik geef 't patroon aan m'n schoonmoeder-to-be, kan ze vast beginnen voor over een paar jaar... ;-) Ik kan veel, maar breien? Dat besteed ik liever uit. Maar jij kunt het zo te zien erg goed!
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als ik dit zie krijg ik toch zin om de breinaalden er weer eens bij te pakken. Bedankt voor het delen van het patroontje.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi ik de slofjes geprobeerd naa te breien maar ik kom op een heel ander model uit dan wat er op de foto staat wat bij jou de bovenkant is is bij mij de onderkant geworden kun je mij dit uileggen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uhm nee, eerlijk gezegd kan ik dat niet verklaren, al veel mensen hebben de slofjes gebreid zonder problemen, dus ik denk niet dat het aan het patroon ligt. Je kunt me eventueel een foto mailen via het contact formulier, misschien kan ik dan zien wat je verkeerd hebt gedaan! Groetjs

      Verwijderen
  5. Schattig patroon ,heb al 3paar gemaakt voor onze a.s kleinzoon!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I'm extremely impressed with your writing skills as well as with the layout on your weblog. Is this a paid theme or did you modify it yourself? Anyway keep up the nice quality writing, it is rare to see a nice blog like this one these days.

    Also visit my web site - unsecured loans
    Also visit my web site ; instant loans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gгeаt ωеb site уοu haνe here.
    . It's difficult to find excellent writing like yours these days. I seriously appreciate people like you! Take care!!

    Here is my homepage :: unsecured loans
    Also see my webpage: unsecured loans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello, evеrything is gоing nicеly here anԁ
    оfcourse еѵery one is sharing data, that's truly fine, keep up writing.

    Also visit my blog post; paydayloans
    Also see my web site :: paydayloans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. It's going to be end of mine day, but before finish I am reading this wonderful paragraph to increase my knowledge.
    Review my web blog : Loans for Bad Credit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I usually do not ԁrop many rеmаrκs, howeνer I lookеd at through a few rеmarks on this ρage "Makkelijkste en Snelste Babyslofjes Ooit! *Met Patroon.".
    I aсtually dο have 2 queѕtions foг you
    if you do not mind. Is it ѕimplу me or ԁo somе of theѕe respοnseѕ
    look as if they are left by brain dead individuals? :-P And, if you aгe
    рosting on other online sitеs, I'd like to keep up with anything fresh you have to post. Could you post a list of the complete urls of your public sites like your Facebook page, twitter feed, or linkedin profile?
    Also see my webpage - ryanspaydayloans.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi zou ik ook het patroon mogen ik kan namelijk alleen recht en averecht breien en volgens mij moet dat met jou patroon lukken...zou je hem mij toe willen sturen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Patronen altijd welkom, ook leuk met leer of pluche stof :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mag ik een tip geven voor het voor het afwerken; ik maak de bovenste rand (die je omrolt) aan de goede kant dicht, dan zie je dat naadje niet als je de bovenkant omrolt. De rest van het slofje maak ik dan wel binnenstebuiten dicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super bedankt voor het patroon, erg leuk en voor mij ook te doen ;)
    Ik heb een vraag als het mag.....
    heb je ook eventueel maten en steekverhoudingen voor volwassenen?
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb de slofjes ook gebreid, maar die van mij zien er anders uit dan op de foto.
    Klopt dat???

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A little English help :)

    Always wanted to make baby socks but never *dared*? Or maybe just in need of a *simple* and very fast *variation*?

    These baby booties can be made by absolutely anyone!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thank you very much, your pattern is very helpful

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I love these, made a pair and they are by far the easiest and cutest yet :) Thanks so much, I'll likely feature these on my blog and will definitely give credit back to you.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh I found the English pattern! Thank you very much!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Sacha, ik heb een vraag. Brei je na de minderingsnaald eigenlijk ook weer een rechte naald? Dit staat namelijk niet in je patroon. Of volgen de minderingsnaalden gewoon direct op elkaar?
    groetjes Amber