De Tas! *Met Patroon


Tadaaa!

Ik had jullie gister al even lekker gemaakt en een enkeling een slapeloze nacht bezorgd ;) maar hier is hij toch echt.

Gehaakt met naald nr 5 in een heel simpel patroon en bijna alleen maar stokjes.

Wel adviseer ik om hem te voeren, anders is hij wel erg rekbaar namelijk...

Om naar het patroon te gaan:
Perfectly slouchy bag








I present to you.....

The perfectly slouchy bag!


Crocheted with a hook size 5.0 mm in a very simple pattern.


I do strongly advise to make a lining because it's very stretchy otherwise...


To go to the pattern:
Perfectly slouchy bag

-

12 opmerkingen:

  1. nou hij is anders erg leuk geworden met alleen die stokjes en een hele mooie kleur, zelfs dat is nog even hocus pocus voor me, maar als morgen mijn goede naald binnen komt ga ik het ook leren ha ha
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hè gelukkig, nu kan ik vannacht tenminste weer lekker slapen ;-)
    Hij is erg leuk geworden! Lekker werkje voor de vakantie (als ik er aan toe kom), dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I've been searching for the pattern to make this kind of bag for ages. Thank you for sharing it and now I can make one!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. voeren is sowieso ook handig voor eventuele pennen of sleutels die zich anders met een punt naar buiten wurmen. Mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Poeh hee, kom ik me daar zomaar op een heel leuk blog terecht! Je hebt er weer een fan bij! Fijn weekend nog! Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi!
    I love your crocheted creations :) Congrats!
    Have a nice day and happy crafting!
    Bye
    Mopo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. It's perfect! Linking up tomorrow at Tangled Happy. Thanks so much for sharing the Perfectly Slouchy Bag. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very pretty!.. Thanks so much for sharing your pattern! ~tina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oi, Sascha!
    Adorei seu blog. Este saco é perfeito. Pretendo fazer um para mim.
    Obrigada por compartilha conosco.
    Beijos

    http://tricoperfeito.blogspot.com.br/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Is there a way to get the pattern in English? It is a wonderful pattern and I would love to try it. Thanks in advance. Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Sarah, it's right underneath the dutch pattern ;)

      Verwijderen