Snelste en makkelijkste baby UGG slofjes ooit! *Met patroon

Het tweede patroon in de snelste makkelijkste babyslofjes serie! Dit maal geinspireerd basseerd op de welbekende Uggs laarzen.

De slofjes zijn erg simpel, gebreid met alleen maar rechte steken op twee breinaalden 4.0mm. Zeer geschikt voor de echte beginner maar ook leuk om te maken voor de gevorderde breister!

In de maten: prematuur/pop, 0-3 maanden, 3-6 maanden, 6-12 maanden en 18-24 maanden.

Tip: Gebreide slofjes zijn glad en dus niet handig voor wandelend kroost. Je kunt op de zool simpel een eigen anti-slip patroon maken met puff paint, oftewel bollende textielverf, te verkrijgen bij hobbywinkels.

Om naar het patroon te gaan:

Snelste en makkelijkste baby UGG slofjes ooit

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The second pattern in the easiest fastest baby booties series! This time inspired by the welknown Uggs Boots.

These booties are very simple, using only knit stitches on two straight needles 4.0mm. Very appropriate for beginners but a lot of fun for more advanced knitters too!

Sizes: Preemie/doll, 0-3 months, 3-6 months, 6-12 months and 18-24 months.

Tip: Knitted booties can be slippery and so they aren't too practical for walking little ones. You can easily paint an anti-slip pattern on the sole with some puff paint!
To go to the pattern:

45 opmerkingen:

  1. Wauw wat zijn ze leuk. Lief dat je ze deelt, ik wil ze beslist proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een dotjes
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik kom niet bij het patroon maar bij google

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Excuus! Als het goed is kun je er nu wel bij! groetjes

      Verwijderen
    2. ik kan ook niet bij het patroon krijg ook google

      Verwijderen
  4. Hoi Sascha

    Wat super super leuk!!
    Heel hartelijk bedankt dat je het patroontje
    weer met ons deelt!
    Ik ga aan de slag :)
    groetjes Minke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sascha, Wat zijn ze ontzettend leuk. Ga ze breien voor m'n
    kleindochter! Maar, welke kleuren heb jij gebruikt?
    Groetjes, Annet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Annet, dank je, leuk!

      De ene is Bravo van Schachanmayr, kleur: 08180 camel .
      De ander is Phildar Impact 3.5, kleur: 0044 fusain.
      Het pluizige garen is Paddy van Lana Grossa, kleur: 002 ecru.

      groetjes

      Verwijderen
  6. misschien moet ik toch nog eens proberen te leren breien...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ze gisteren gemaakt ( kijk maar op mijn blog), en wat zijn ze leuk en idd helemaal niet lastig te maken
    bedankt en groetjes
    le(o)nie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely, thank you! :) /Mira

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze schattig!
    Ik heb het op geschreven. Kwam terug voor de andere slofjes die had ik gisteren voorbij zien komen.... Heb nog niet gewerkt met brei naalden.... Maar vond de andere slofjes wel een leuk projectje :) .... Kom ik hier vandaag terug om slofjes patroon I op te schrijven zie ik deze....
    Vind ze allebei erg leuk.... Zal eens kijken of het me gaat lukken om te breien :) ....
    Leuk! Dank je wel voor het delen ☼ ....

    Groetjes van ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. grandioos dat je het met ons deelt, succes met je hobby's en geniet ervan, doe ik ook,
    gr joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan totaal niks met het patroon! Wil jij de kleinste evt voor mij maken? En hoe duur zijn ze dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. helaas kan ik het patroon ook niet downloaden,zou dat wel graag willen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Joke, ik heb geen idee waarom sommige het wel en andere weer niet kunnen downloaden, maar als je me je email adres geeft zal ik je de pdf mailen, groetjes

      Verwijderen
  13. Beschrijf je bij de mindering alleen de heengaande naald? Of gewoon alle naalde minderen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, alle naalden worden beschreven, dus inderdaad alle naalden minderen. succes!

      Verwijderen
  14. Wat een ontzettend leuke slofjes en een heel duidelijk patroontje! Ben er meteen aan begonnen en heb er intussen 1 af (nou ja, nog in elkaar zetten en randje erop). Heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig! Heb vanmiddag de eerste gemaakt ! Makkelijk en ontzettend leuk.
    Dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heeft iemand dit patroon ook om te HAKEN?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldige slofjes. Het kriebelt om te beginnen...! Super...alleen krijg ik het patroon niet "geopend"

    Elsca

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik kan hier jammer genoeg niks van openen en het ziet er allemaal zo leuk uit :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Bianca, stuur mij anders even mailtje via de email me link rechts, dan stuur ik je het patroon! groetjes

      Verwijderen
  19. Super leuke slofjes, ik ben bijna klaar maar hoe zet je het draadje aan de zijkant vast?
    Heel erg bedankt voor het patroon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. super leuk en inderdaad heel makkelijk.Ik zal nog veel gebruik van het patroon maken.Hartelijk bedankt voor het delen.Hartelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk joh..!! Kheb er vanmiddag ook 1 gebreid, nu de andere nog..;)
    Gaat wel snel en dat terwijl ik helemaal niet zo'n brei'ster' ben..
    Leuk dat je het patroon met ons wil delen..!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. bedankt voor het delen van dit patroon. Het is echt zo gemakkelijk als dat je aangeeft.
    Ik heb ze alleen niet met pluizig garen gemaakt, maar gewoon creme garen. Ik vind dit ook een schattig effect geven, al lijken ze iets minder op "de echte".
    Ik zal reclame voor je maken als mensen om het patroon vragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi
    Heb misschien niet goed gelezen maar wat is de gauge: st /rows per 10 cm

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Sascha,
    ik wil ook heel graag die uggs breien, maar kan helaas ook niet op het patroon komen.
    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi...zou je mij het patroon kunnen mailen?
    Vind ze zo leuk maar kan hem niet openen

    sandra_bongers@hotmail.com

    alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Please, the English version does not seem to want to load. Can you help?

    Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ha,

    Hoe kan ik de patronen downloaden? Hij blijft aan het laden, maar er komt nix :(

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Kan het helaas ook niet downloaden. Kan het svp gemaild worden. Bij voorbaat vriendelijke dank

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schimmel.geraldine@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. het patroon lijkt me super. alleen is niet te openen.
    ernastege@gmail.comIs hier iets aan te doen?????
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik zou graag die patroon van die uggs willen krijgen, maar kom er niet in wat te doen nu?

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik heb de ugs klaar in ieder geval het breien hoe kan ik dit het beste in elkaar zetten en met enkel draad of dubbele draad

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik kan het patroon van de leuke ugs niet downloaden, kunt u het mij misschien mailen irene.rutte@gmail.com alvast bedankt namens mijn kleindochter

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo,

    Wat een ontzettende leuke slofjes. Helaas kan ik het bestand ook niet openen. Zou je deze mij willen mailen? bertwinny@home.nl Alvast hartelijk dank,

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  35. hartelijk dank om dit sokje te delen is prachtig en inderdaad niet moeilijk eenvoud siert
    heb net gemaakt 1u tijd voor 1 sokje
    groetjes uit olsene ( belgie)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Graag zou ik het patroon willen van de uggs, zien er schattig uit! Kunt u het mij mailen? mjvader@kpnplanet.nl
    groeten jacobine.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh wat een schattige sokjes! Helemaal geschikt voor de koude tijden die weer gaan aanbreken. Vind ze echt leuk!