Breien met Kim van de Zeeman

Wanneer ik door de stad struin, moet ik altijd even langs de garenbak van de Zeeman. En ik moet zeggen dat er een paar lijnen zijn waar ik zeer tevreden over ben.

Al een aantal keer heb ik geschreven over de Zeeman baby soft lijn, prijs/kwaliteit verhouding is zeer oke!

Nu viel mijn oog op een nieuwe lijn, Kim! Al eerder was er het pluizige garen Shiny, maar aangezien ik het voor babydoeleinde wilde gebruiken, was ik niet zo blij met het lurexdraadje! 

Daarom was ik dolgelukkig met de nieuwe lijn Kim! Het is echt ongelooflijk zacht, fijn om mee te breien, enige nadeel is dat het alleen op de hand kan worden gewassen. 

Tot nu toe heb ik de kleuren wit, rood, roze, blauw en paars gespot.

Ik heb er een ontzettend leuk project mee gebreid, waarover binnenkort meer als het patroontje klaar is!

7 opmerkingen:

  1. Hihi, nu wil ik dat bolletje wol hebben omdat het naar mij vernoemd is ;)
    Ik ga zeker langs de zeeman, het garen ziet er mooi uit.
    Kun je heel veel leuke dingen mee maken!
    Ik ben benieuwd wat jij ermee gemaakt hebt.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er mooi uit. Zal ook eens langs Zeeman gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Baby soft is super garen, één van mijn favorieten. Ook ik kan het niet nalaten even te spieken als ik langs de zeeman kom. Kim is ook al.toegevoegd aan mijn voorraad, en ik haak het schaapje van Christel Krukkert van. Ben benieuwd naar je project!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jammer genoeg krijgen ze dit garen hier niet al te vaak binnen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb bericht gehad van Zeeman dat ze het niet meer hebben :( vind dit heel spijtig. Maar wou gewoon reageren omdat ik las dat je zei dat ze handmatig moesten gewassen worden. Jeetje mijn moeder breide twee truien voor mijn tienerdochter en ik heb die steeds gewoon in het machien gestoken, ze leven nog ;) ;)

    BeantwoordenVerwijderen