Nog veel meer armbanden en een Flickr groep!

Herinneren jullie je nog dit patroontje van deze armbanden, ik had nooit kunnen verwachten dat er zoveel reacties op zouden komen!

 Inmiddels is het blogbericht met patroon meer dan 10.000 keer bekeken van over de hele wereld, is het op twee grote sites gelinkt en zijn er al talloze armbanden gemaakt, ontzettend leuk dus!

Ook kreeg ik meteen twee keer de vraag of ik ze ook op bestelling maakte, maar natuurlijk! Daar zijn deze setjes uit voortgekomen.


Verder heb ik nog een nieuwtje! Vrij regelmatig krijg ik ontzettend leuke mailtjes met foto's van projecten gemaakt met mijn patronen. Omdat toch veel mensen geen blog hebben maar er op deze manier niets met deze foto's gebeurt, leek het me zo leuk om deze foto's op 1 plek te verzamelen!

Daarom heb ik een Flickr groep aangemaakt waar je je projecten, gemaakt met A la Sascha patronen, kunt showen! Iedereen kan lid worden en zijn foto's uploaden!

Je vindt de groep hier. Dus wordt allemaal lid en show je projecten!

10 opmerkingen:

  1. wat ontzettend leuk zeg, het zijn dan ook schitterende armbanden!!
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk zijn ze!
    Bedankt voor het patroon.
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo...wat gaaf!!!
    Gefeliciteerd zeg! En leuk zo'n flickr-pagina.

    Fijne zondag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn ook wel heeeel erg leuk je armbanden!

    p.s;reageren voor je volgers is nog leuker als je je woordvertificatie uit zou zetten,weerhoudt vele vaak om te reageren!)Ik wist het eerst ook niet,maar op mijn blog vind je hoe dat werkt door op de afbeelding rechtsboven te klikken....dus kijk maar;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik beaam dit, negen van de tien keer kan ik t niet eens ontcijferen!

      Verwijderen
  5. Ik vind je armbanden super leuk, ik ga ook eens kijken of ik ze kan maken.
    Wat betreft de woordvertificatie die heb ik op mijn blog ook net uitgezet, ik schijn ook nooit het goede woord te hebben. Ik vind die dingen een ramp.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk!! Bedankt voor het delen. Ben volger geworden.

    Groet Ada

    www. stijlenzo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Malaysia & Singapore & brunei ultimate on the internet blogshop for wholesale & supply korean add-ons,
    accessories, earstuds, necklace, rings, bracelet, hair
    & bracelet accessories. Promotion 35 % wholesale rebate. Ship Worldwide
    my site :: curso de unas de gel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I absolutely love your site.. Excellent colors & theme. Did you make this amazing site
    yourself? Please reply back as I'm wanting to create my own blog and want to know where you got this from or what the theme is named. Cheers!
    Also see my webpage: click the next web page

    BeantwoordenVerwijderen