Tulp haken! *met Patroon

Door het sombere weer krijg ik opeens erg de neiging om vrolijk frutsels in vrolijke kleurtjes te haken! 

Ik lijd momenteel zowieso nogal aan een enorme overvloed van inspiratie, benieuwd of dat ook een gevolg is van de hormonen! (alweer 39 weken!)

Hoe dan ook, leek het me leuk om eens een bloem in 3d te haken en het is deze tulp geworden, daar word je toch gewoon vrolijk van!

Wil je hem zelf ook haken?
Het patroon vind je hier!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


The bad weather has given me a sudden urge to create all kinds of happy and colorful things!

Momentairaly I'm having a bit too much of inspiration anyway, wondering if that's a result of the hormones too! (at 39 weeks of pregnancy!)

However, I wanted to crochet a flower in 3d and this tulip is what I've come up with, doesn't it just make you happy!

Wanna crochet your own tulip?
You can find the pattern here!

19 opmerkingen:

  1. Oh dit wordt gepind!! Roosjes maakte ik al, er komt nu een tulp bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dan schiet het al aardig op voor je ☺

    wat een enorme leuke tulp
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf, die komt op mn to-do lijst!

    En succes met je hormonen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi! En weer zo lief van je dat je dit deelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie tulp! Die ga ik ook proberen!

    En ben je alweer 39 weken...!!!??? Jeetje, wat gaat dat snel! Nou succes meid...spannend hoor!

    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig! Zoiets heb ik nog nooit gezien! Sterkte met de laatste loodjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk. Weer iets voor op mijn to-do-lijst

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk zeg. (en ik wist niet dat je zwanger bent, wat leuk, nog even volhouden dan is het zo ver)
    Zou ik je adres mogen dan ga ik een kaartje voor je maken. mijn email mailvoorjou@ziggo.nl

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful tulip!!!Love it!

    Definitely gonna try it!

    Love,
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank voor je bezoek aan mijn blog. Wat heb je weer leuke patronen gemaakt, na de doily bunting die ik maakte! En wat heerlijk om je nesteldrang in creativiteit te kunnen stoppen... 39 weken, dat kan dus niet lang meer duren. Succes met de bevalling! Groetjes, Floortje/La Extranjera Creativa.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. great !

    Greetings from Poland :D
    Katarzyna

    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank voor het patroon van deze mooie tulp!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Succes met de laatste loodjes...spannende en leuke tijd:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is ie vrolijk!! Bedankt voor het leuke patroon! Ik ga je volgen!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb er al een af! Leuk om te maken, weer een heldere beschrijving, Sascha! Als je hem wilt zien, hij staat in mijn blogbericht van vandaag.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat leuk! Dank je wel voor het patroon. Kunnen we de lente toch laten beginnen ondanks dat het weer gaat vriezen komend weekend... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg bedankt voor het patroon; ik haakte de tulp in het rood voor een vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dank je wel, nu kan ik een boeketje rozen met tulpen maken, geweldig gewoon xxx

    BeantwoordenVerwijderen