Zpagetti Kabelkussen! *met Patroon



Het blijven leuke materialen, Zpagetti, RibbonXl of ander Xl garen! Persoonlijk vind ik het het meest geschikt voor woonaccessoires. Toen ik hoorde dat mijn moeder ging verhuizen en graag nieuwe kussens wilde, wist ik dan ook meteen dat het mooie en bovendien slijtvaste Zpagetti heel geschikt zou zijn!

Wil je ook zo'n sfeervol en bovendien snel kussen breien?
Voor het patroon:
Gekabeld Zpagetti Kussen

Zoals je kunt zien heb ik trouwens nog wat accesoires gebreid en gehaakt. Vanuit dit principe, wanneer je een hoesje om een lamp of vaas wilt breien is het heel gemakkelijk om te beginnen met een gehaakte ketting die exact om de bovenkant past!

Nooit eerder kabels gebreid? Hier vind je een uitgebreide tutorial!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I really like to work with T-shirt yarn, allso known as Tarn, such as Zpagetti, RibbonXl or other Xl yarn. Personally I think they are best to use for home accessories. When I heard my mother was moving and would like to have new pillows, I knew I was going to use the pretty en above all durable material Zpagetti.

Would you allso like to knit this  nice and fast pillow?
For the Pattern:
Cabled Tarn Pillow

As you can see, I've allso knitted some other accessoires, I've used this method. When you want to knit a cozy around a vase or lamp it's easy to start with a crocheted chain to make it fit nice!

Never knitted cables before? You can find a tutorial here, it is in Dutch, but the pictures might help you and you can use google translator!