And the winners are...


Geweldig leuk om al die enthousiaste reacties te lezen, daarom heb ik besloten om niet 1 maar 2 winnaars blij te maken met een extra prijsje.

En random.org heeft de winnaars bepaald,


Angeline van Mijn eigen Plekkie heeft de twee gekabelde armbanden gewonnen in het grijze en wit!

En de troostprijs van 1 gekabelde armband in het bruin gaat naar Daphne van Haak en Smaak.

Dames stuur mij even een mailtje met jullie adressen, dan komen de armbanden jullie kant op,
niet gewonnen, niet getreurd, pak de breinaalden op een brei je eigen exemplaar, het patroon vind je hier!

9 opmerkingen:

  1. dank je wel voor het organiseren van deze leuke give away en angeline en daphne van harte gefelies
    ☺ lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat lees ik hier!YES!!ThanXx ik vind ze super en kan wel een beetje breien...maar kabels??!??en dan zo smal...I don't think so!Oohhh hier ben ik ECHT heel blij mee!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames gefeliciteerd!!! Erg leuk.

    Bedankt voor deze leuke GiveAway!!!
    Fijne dag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke give away Sascha, alle goeds voor jou en je kindje en ja, dan rest ons niets dan anders om zelf maar te gaan breien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat aan de winnaressen! Zal ik ze toch zelf moeten gaan proberen te breien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeeeeej SUPER LEUK! Dit is de eerste keer dat ik een give-away heb gewonnen! Whoehoeeee! Dank je wel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat! Hoog tijd dus om te leren breien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke armbanden, heb het patroon snel geprint en ben begonnen met breien.
    Wat leuk om te doen!
    Heel erg bedankt voor je leuke patronen...
    Groetjes Ymie

    BeantwoordenVerwijderen