Kabelarmbanden Haken! *met 5 Patronen

For English please scroll down!

Alsjullieblieft! Jullie hebben er al zo lang om gevraagd, dat ik er niet langer omheen kon!

Ja, je kunt ook kabels haken! En ja dat is ook best wel moeilijk, maar daarom heb ik er speciaal voor jullie instructiefilmpjes bijgemaakt!

Het zijn 5 verschillende armbanden in 5 verschillende moeilijkheidsgraden. Je kunt in principe elke haaknaald met elk garen gebruiken maar ik gebruik liefst naald 3,0mm met glanskatoen/acryl.

Het zijn hele snelle projectjes en bovendien superleuke cadeautjes. Ook kun je dit patroon gebruiken om bijvoorbeeld een haarband, ceintuur, wikkelarmband, ring of tashengsels te maken. Mogelijkheden genoeg!

Je vindt het patroon hier:
Kabelarmbanden haken

En de 3 filmpjes zie je hieronder of kun je vinden op mijn kanaal: www.youtube.com/alasascha

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Here you go! You've asked for it for so long, I couldn't ignore it anymore!

Yes, cables can also be crocheted! And yes, that isn't easy, that's why I've made How-to-videos to guide the pattern!

There are 5 different bracelets and 5 different difficulty's. You can use any yarn and size hook, but I like to use a 3.0mm hook with shiny cotton or worsted weight acrylic.

These are very fast projects that allso make wonderful gifts. You could allso use this pattern to make for example a headband, belt, wrap bracelet, ring or bag handles. 

You can find the pattern here:

And you can see the videos above or at my channel: www.youtube.com/alasascha

23 opmerkingen:

  1. Wauw, fantastisch! Wederom bedankt voor dit mooie patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! Dank je!!

    Lieve groet Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Sascha, supermooi proficiat! Hoe doe je dat? Spijtig dat haken niet mijn ding is, of ik begon er aan. En momenteel rustigaan want ik zit nog steeds met die ontsteking in mijn pols. :) Groetjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sascha

    Wat een verrassing vandaag op de deurmat!Ik vind ze heel mooi en ben er erg blij mee....maar dat wist je ondertussen wel al geloof ik,ha,ha!Maar waar ik ook heel erg blij mee ben is wat je hier nu hebt geplaatst!Gehaakte kabelarmbanden!!!Supers!Aaangezien ik totally hooked ben komen die er vast ook nog een keer bij,maar ik ga eerst die van jou eens dragen en nog wat andere dingen van mijn bucketlist zien te schrappen,ha,ha....Heeel hartelijk bedankt en ook voor bovenstaand patroontje

    fijn weekend en een dikke knuf voor je meissies!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zit nog druk in de testfase, om de een of andere reden ziet het er toch niet zo mooi uit als bij jou, Ik ga er nog een keer goed voor zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf!!! Ik ga ze zeker eens proberen..!!!!
    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De smalle heb ik gemaakt, en oogste veel verbazing onder andere handwerksters (ouderen), kabels haken, daar hadden ze nog nooit van gehoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh ja, vergeet ik nog te zeggen dat ik de patroontjes erg leuk vind, en ook zeker nog eens een bredere wil haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze zo prachtig! Bedankt voor het patroon; zo lief dat je die met ons wil delen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Sas..
    Ik kom via Angeline dr blog..Was erg nieuwsgierig naar die gebreide armbanden.
    Ga dus nog even verder met rondkijken.
    Ik ga je lekker volgen.
    Fijn weekend. xoxo Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi,

    Die zijn leuk dat ga ik zeker een keertje proberen.

    Groetjes berber

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super gedaan zeg!
    Bedankt voor je patroon, ga het zeker proberen.

    Groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. jee wat een superleuke blog heb jij, ik ben je gelijk gaan volgen, misschien vind je het ook leuk om mij te volgen, mijn blog heet my lovely pink home.

    groetjes

    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ontzettend leuk! ik ga het ook proberen:)
    dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sascha,
    Dankzij de duidelijke filmpjes is het me gelukt. Jippie!
    http://www.tangledhappy.com/ linkt vandaag naar dit bericht met je gehaakte kabelarmbanden!
    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hartstikke leuk! Dat wil ik zeker proberen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb er 2 gemaakt. Na vaak uithalen en over doen, is het me gelukt.
    En ze zijn leuk! Er volgen zeker nog meer:)
    heb ze op mijn blog gezet, met een link naar jou natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, geweldig!
    Ik ga ze binnenkort even linken op mijn nieuwe blog :) en dan natuurlijk zelf uitproberen.
    Bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi ik had een vraagje waar komt die lijst vandaan om de neus hoorn gr betty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bedankt voor deze patronen, het is even uitvogelen maar toen ik de slag te pakken had wilde ik niet meer stoppen.
    Groetjes Simone