Makkelijkste & Snelste Baby Mary-Jane Slofjes! *met Patroon

Na de baby-slofjes en de baby-uggs kan ik met trots weer een nieuw patroon toevoegen aan de makkelijkste-en-snelste-slofjes-serie! Ditmaal met een erg meisjesachtig tintje, rara hoe komt dat ;) 

Het enige wat je hoeft te kunnen is recht breien, opzetten, afkanten en twee steken samen breien. Dit kan dus werkelijk iedereen! Gebreid op twee breipennen 4mm met standaardgaren voor naald 3-4.  In de maten:  Prematuur, 0-3 mnd, 3-6 mnd, 6-12 mnd en 18-24 mndMeer informatie vind je in het patroon!

Patroon:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

After the baby-booties and baby-ugs there's another pattern to be added to the fastest-easiest-baby-booties-series. This time it's a girly version!

You have to know how to knit, cast on, bind off and knit two stitches together, so anyone can make these! Worked flat on 4mm needles with worsted weight yarn. Sizes preemie, newborn, 3-6 months, 6-12 months, and 18-24 months.

Pattern:
Easiest & Fastest Baby Mary Jane Booties


13 opmerkingen:

  1. SCHATTIG, GA HET PATROON SNEL DOORGEVEN AAN DE BUURVROUW KAN ZE VOOR HAAR AANSTAANDE KLEINKIND ZE NOG SNEL EVEN MAKEN, BEDANKT ;-)

    GROETJES MINGLE-MANGLE

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SCHATTIG Sascha, dit is echt iets voor mij want ze zijn gebreid! Bedankt om ons erop te wijzen, ik ga ze zeker uitproberen, want babysokjes maken is 1 van mijn favoriete bezigheden ;-)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn schattig heb de mail helemaal gemist anders had ik ze graag gemaakt, kan nu ook nog :-) groetjes Esther,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh, zo mooi, maar ik kan geen brei opzetten. :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze zijn wel heel super zeg! Het is bijna jammer dat ik een klein mannetje heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh helemaal lief! Ik zag ze al op twitter langskomen en heb ze al geretweet daar :-)
    Leuk dat je meedoet met Link Your Stuff! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful booties! Thank you for sharing:)) Want to make similar for my baby-boy!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Briljant idee!!! Echt super! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve slofjes, ik maak ze met de naaimachine!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk en makkelijk patroon! Zelfs voor deze beginnende breister ;-)!
    Heb ze als een cadeautje voor iemand gebreid, een foto staat op mijn blog.

    http://www.ah-nouk.blogspot.nl/2012/12/breisels.html

    Dankjewel voor de leuke patronen!

    liefs, Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je wel hoor ik ga ze zeker maken voor het goede doel groetjes Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  12. HARTELIJK BEDANKT VOOR HET LEUKE PATROON!
    Groet Geerke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. English please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen