Het Hertje! CAL #1

Zo leuk om de eerste hertjes te zien verschijnen! Een aantal van jullie zijn al onmiddelijk aan het haken geslagen! Er kwamen echter ook wat berichten van mensen die er nog niet helemaal uit kwamen, misschien helpt deze close-up foto! 

Heb je het bericht van gister gemist, je vindt het patroon van dit hertje hier! Heb je zelf een hertje gehaakt, dan kun je in dit bericht een link plaatsen! 

Oh, en morgen volgt het tweede patroontje in deze CAL! Wat het wordt blijft nog even een verassing, maar er zit een grote strik op!

9 opmerkingen:

  1. Voor mij was ronde 6 echt een crime!
    Bijv:

    2hst in volgende, 3hst in volgende, v in volgende 3, 1l, 1st, picot, st in zelfde, 3st in volgende

    Zijn het nou 5 hst in een V of 5 hst op een volgend apart in een V ?
    En na de picot het stokje gaat die in de zelfde steek als de picot?

    Ik was helemaal in de warrie Sorry ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Tammie, maar is het inmiddels gelukt? Voor de duidelijkheid het zijn 2hst in het de volgende steek en 3 hst in de steek daarna! dan 1 vaste in elk van de volgende 3 steken, 1l, 1st, picot, st in zelfde als de v onder de picot en 3 stokjes in de volgende steek. Groetjes

      Verwijderen
    2. Ik heb m gisteravond nog eens gemaakt en ja hij is gelukt!!

      Heb m ook in mijn blogbericht bij gevoegd ;-)

      Groetjes
      Tamara
      Just Another Day

      Verwijderen
  2. bij mij ging het mis bij het tweede oortje :o) kon even niet volgen of die dubbele stokjes allemaal in dezelfde v moesten :) maar het mijne is gelukt hoor na drie keer uithalen en goed naar de foto's zien van nee de mijne ziet er toch anders uit "opnieuw!"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leen leuk hertje ik ga hem zeker eens maken, wie weet morgen :-) groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik maakte dat van mij vandaag ook af en plaatste een link op mijn blog. benieuwd wat het volgende zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk, ik heb er een applicatie van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen