Nieuw patroon met Give-Away!

Vanaf vandaag is er een nieuw patroon in de winkel te vinden! Een gehaakt hoesje versierd met kruissteken! Het hoesje past om Iphone, Ipod, meeste telefoons en camera's en bevat bovendien tips om op maat te maken.

In het patroon vind je uiteraard de instructies om het hoesje te haken, maar ook een foto-tutorial over het kruissteken met maar liefst alle 20 kruissteek-ontwerpen!

Het patroon is geschikt voor beginners en kan zowel rond als plat gehaakt worden. Gemaakt met standaardacryl of dikker katoen zoals Drops Paris of Creative Cotton en haaknaald 4mm.

Het hoesje is 7cm breed x 12cm hoog, plat gemeten, maar is erg rekbaar!

En dan nu de Give-Away! Je mag zelf je prijs kiezen! Wil je het patroon winnen of liever één van de drie kant-en-klare exemplaren? Alles wat je hoeft te doen is in een berichtje laten weten wat jij wilt winnen en zorgen dat je volger bent of wordt! Delen is leuk, maar niet verplicht. Je kunt meedoen tot en met 9 januari 2013. Succes!
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Today I've added a new pattern to my store! It is a crocheted cozy embellished with cross stitches! This case will fit Iphone, Ipod, most cell phones, camera's en has tips to make it fit any device you want.

In the pattern you'll find crochet instructions, a picture tutorial on the cross stitching and no less than 20 cross stitch designs to choose from!

This pattern is suitable for beginners and can be crocheted both in the round or worked flat. You'll need Worsted or Aran weight yarn like standard acrylics, Drops Paris or Creative Cotton and crochet hook 4mm.

Finished measurements: 2,75”wide x 4,75”long when laid flat, but it is very stretchy! 

And now for the Give-Away! You can pick your own price! Do you want to win the pattern or one of the three ready-to-use cozy's? All you have to do is leave a message below and be or become a follower. You can participate until the 9th of january 2012.

34 opmerkingen:

  1. Wat een leuke give away! Ik wil graag mee doen...ik zou dan graag voor een patroontje van de snor willen gaan.
    Ik deel je give away op twitter...

    Grt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cool! Echt een superleuk patroon. Ik wil graag het patroon winnen...heb al even gekeken naar de verschillende kruissteek ontwerpen en het is nog moeilijk kiezen welke ik zou maken als ik zou winnen. In ieder geval de snor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk ! Ik wil graag meedoen aan de give-away en ga voor het patroon omdat ik graag zelf aan de slag ga.
    Ik ben al een volger, ik plaats ook een link op mijn blog.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Cool ! Ik doe mee voor een kant een klare snor ;-)
    xxx Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik doe graag mee! Voor die mooie met de roosjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn erg heel leuk, ik doe graag mee aan je give away ik ga dan voor het patroon met de bloemen. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben een beginnend haakster en om ervaring op te doen wil ik een patroon winnen. Zelf vind ik de hond wel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk patroon!!
    Ik doe dan ook heel graag mee met de give away voor het patroon.
    Leuk leuk leuk!

    xx Anouk

    www.ah-nouk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh, die zijn leuk! Dit kan ik niet weigeren. Dus ik doe mee voor de patronen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk!! Ik doe ook graag mee voor het patroon! ♥

    Groetjes Merula

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel graag doe ik mee voor het patroon. Wat een prachtig patroon!!

    Ik zal een linkje op mijn blog zetten.

    Fijne jaarwisseling!

    Gr. Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Ik doe graag mee voor een kant-en-klaar hoesje met bloemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. o, wat verleidelijk om voor de kant en klare te gaan ,vooral omdat ik nog nooit iets van een patroon heb gehaakt alleen van filmpjes en mondelinge uitleg
    Daarom , omdat ik dat toch eens wil leren ga ik toch voor het patroon en nu maar duimen , want wat zijn ze leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wil zeker meedoen maar dan voor de patroonjes haken voor mijzelf en borduren voor mijn dochter. gr. G.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee, ik zou graag meedoen voor het patroon
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke gie away, ik zou graag mee doen voor het patroon.

    Sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat tof Sacha en leuk met al die verschillende borduurpatroontjes...heb altijd al eens willen borduren...goede manier om dat eens uit te proberen:-), ik zou dus heel graag meedoen voor het patroontje! Zet een linkje op mijn blog! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Natuurlijk doe ik mee, altijd leuk, de kruissteekjes!!!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk leuk leuk!!! Ik ga voor de patronen, ik vind ze echt supertof!!!
    Carole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind het hoes je met de snor erg leuk voor mijn dochter. Leuk om deze giveaway tegen te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk!Ik doe mee en ga voor de patroontjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. superleuk!! Ik zou graag zelf aan de slag gaan, dus ik ga voor het patroon met de schattige roosjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna

    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke give away! Ik plaatst een link op mijn blog. Omdat ik al heel lang wil leren borduren, ga ik voor het patroontje. Dan kan ik er eindelijk eens werk van maken... Nog een fijn eindejaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat mega leuk ik doe graag mee voor het patroon! volger ben ik natuurlijk al geworden met die leuke xmas call!!!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig! Ik doe heel graag ook mee, voor het patroon :D

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat super leuk zeg, doe graag mee om zelf aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat ziet dit er leuk uit zeg. Ik heb zelf een postzak telefoonhoesje gehaakt, maar zou graag eens haken met borduren willen combineren. Ik doe mee voor het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw ze zijn superleuk zeg! Ik doe ook graag mee, ik zou graag het patroontje winnen, lijkt me leuk om verschillende dingetjes uit te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke give away daar doe ik graag aan mee. Ik wil meedoen voor het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dat patroontje winnen zou reuzeleuk zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Omdat ik niet kan haken, doe ik graag mee voor het kant en klare hoesje. Ik vind ze alledrie wel leuk, dus als ik zou winnen, ga ik voor het resterende hoesje :) Verras mij!