Nog meer Knuffeldoekjes!

For english please sroll down.


Het prachtige elfje dat rond rijd op haar beeldschone eenhoorn. 

Een superleuk cadeautje voor zowel kleine als grote meisjes!
Dit duo zorgt voor veel speelplezier.
Je kunt het patroon vinden op Etsy en Ravelry.
----------------------------------------------
This pretty fairy rides her beautiful unicorn.
A great gift for all gils!
Who whouldný enjoy this toy, both to make and play with!

You can find the pattern on Etsy en Ravelry.

Dit lieve knuffeltje heeft ook een eigen lief knuffeltje! 
Perfect cadeautje voor zowel jongens als meisjes. 
Wie zou er nou niet lekker slapen met dit schattige knuffeldoekje?

Je kunt het patroon vinden op Etsy en Ravelry.
----------------------------------------------

This little lovey holds it's own little lovey.
Great gift for both boys and girls. 
Who wouldn't have sweet dreams with this softie?

You can find the pattern on Etsy en Ravelry.

19 opmerkingen:

  1. o, zo lief, zeker met weer een kleinkind op komst!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief, maar vooral de levensechte knuffel! Wat een prachtig fotomodel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dropjes! (en vooral je kleine meid)! Wat maak je toch een leuke patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk bedacht; die eenhoorn! Erg creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zó mooi, wat leuk bedacht, heel knap. En de kleine meid ziet er ook zo knuffelig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super schattige knuffels. Knap dat je dat weer zelf bedenkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n schattige knuffeldoekjes Sascha, alleen al daarvoor zou ik weer een baby willen! Spijtig dat ze gehaakt zijn, dat vermijd ik nog steeds met mijn pols. Als ze gebreid waren begon ik er meteen een te maken.
    Bedankt om het met ons te delen! Ze zijn echt geweldig!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief!!! En ik wil graag dat modelletje kopen!!! :o)
    Wat een schatje!!!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je knuffeltjes super leuk!! Vooral die met dat gestreepte shirtje ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love them...so pretty and tactile :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo Sascha....weer 2 prachtexemplaren in je shoppie erbij!Je winkeltje raakt al lekker gevuld!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat ontzettend lief. Die ridder op het paard is ook super leuk zeg. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ooh, ben vergeten over te schrijven. ik doe het dit weekend. mooi, mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je maakt heel leuke werkjes,ik ben verliefd op die baby ugg slofjes en heb het afgeprint,ik ga
    ze maken voor ons kleinzoontje.Bedankt voor de uitleg groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoeveel kost de onderste versie aub?

    groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ellen de knuffeldoekjes kosten $3,99 per stuk.
      groetjes

      Verwijderen
    2. is dat zelfde in euro?

      Ik zou graag de onderste nog kopen en je dan overschrijven.

      Groetjes,
      Ellen

      Verwijderen
    3. Niet exact, stuur me anders even een mailtjes via de link bovenaan deze pagina!
      groetjes

      Verwijderen