Poekie! met Give-away


Kennen jullie Poekie al? Poekie is een geweldig initiatief van Saskia uit Belgie!

Kortweg is het idee zoveel mogelijk zieke kindertjes blij te maken met zelfgemaakt knuffeltjes.
Poekie heeft al vele lieve beestjes ontvangen, maar heeft er natuurlijk nog veel meer nodig en dan speciaal ook voor de allerkleinsten! Daarom kun je nu bij Poekie een patroon winnen van één van mijn knuffeldoekjes en dan zou het natuurlijk wel heel leuk zijn als je dat knuffeldoekje ook voor Poekie zou haken!

Klik dus snel hier en doe mee! De patroontjes waar je uit kunt kiezen:

9 opmerkingen:

  1. Ja, ik ken Poekie al... Prachtig initiatief en ik doe mee hoor! Ik vind je knuffellapjes zo mooi!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sweet dreams Lovely zou ik graag winnen. En dan beloof ik er zeker en te maken voor Poekie!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg, ik vind ze alle 6 leuk hahah
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kende Poekie nog niet, ben vrij nieuw in blogland. Goed initiatief en ben gelijk volger geworden :) En er staat een linkje van de Give away op mij site: creatiefmetmij.blogspot.nl
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, ik heb poekie al in min 52 weken project elke week een knuffel voor poekie haken, daar kunnen ook nog wel knuffel doekjes bij
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook zo'n goed doel voor kinderen in Nederland.
    Kijk op hobbywerkjes-kinder-knuffels.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ken poekie al, heb al dingen gemaakt voor daar en zal nog dingen haken met de tijd.

    groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat goed van je zeg! Je patronen zijn geweldig leuk. kan niet missen dat je volop inspiratie hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen