Kangaroo Jumper, new pattern and Give-Away!



This brand new pattern includes jumper, pouch and kangaroo to make a fun and functional piece of clothing that any child will love! It is a simple pattern that works up really fast.

This jumper is crocheted top down and seamless, the pouch is sewn on the jumper in the end.
Colour changes aren’t included in this pattern but can be added anyway you like.

Materials:
-Yarn: bulky yarn or two strands of worsted weight yarn held together.
-Crochet hook: 6mm for jumper and 5mm for kangaroo
-Safety eyes 12mm
-Fiberfill
-Needle
-Measuring tool

Sizes:
0-6 months, 6,12 months, 1-2 years, 3-4 years, - 5-6 years
Chestsizes: 16”, 18”, 20”, 22”, 24”

All my patterns are available in both English and Dutch, you can find the pattern on Ravelry and Etsy!
Want a chance to win this cute pattern? Leave a message under this post and for extra chances share the picture on Facebook! Winner will be announced on sunday.

Dit gloednieuwe patroon bevat een jumper, buidel en kangoeroe om een speels en functioneel kledingstuk te maken, waar elk kind dol op zal zijn! Het is een simpel en snel patroon.

Het hesje is (naadloos) van boven naar beneden gehaakt en de buidel wordt apart gehaakt en er op genaaid.
Kleurvariaties zijn niet in de beschrijving opgenomen, maar kunnen naar eigen inzicht worden toegepast.

Materialen:
-Garen: voor naald 5-6 of twee draden samen voor nld 3-4.
-Haaknaald: 6mm voor het hesje en 5mm voor de kangoeroe
-Veiligheidsoogjes 12mm
-Vulling
-Naald
-Meetlint

Maten:
0-6 maanden, 6-12 maanden, 1-2 jaar, 3-4 jaar, 5-6 jaar
Bovenwijdte: 25,5cm, 28cm, 30,5cm, 33cm, 35,5cm

Je vind het patroon in Nederlands en Engels op Ravelry and Etsy!
Wil je dit schattige patroon winnen? Laat dan een bericht achter onder deze post en voor extra kansen deel je de foto op Facebook! De winnaar wordt zondag bekend gemaakt.

27 opmerkingen:

  1. Oh deze is leuk, wil wel meedoen niet voor mezelf maar voor een vriendin die 2x oma gaat worden. Morgen ga ik haar leren om iets eenvoudigs te haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig..die wil ik heel graag winnen kan ik het voor mijn kleine meisjes haken..zal de foto delen op facebook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer zo'n leuk patroon! Ik waag graag een kansje! En ik ga 'em delen op fb!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig patroon.
    zou graag een kansje wagen om dit patroon te winnen

    sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig patroon voor te maken en kado te geven aan iemand die een baby heeft gekregen
    ik zou het helemaal super vinden om dit te winnen
    ik ga het ook delen op facebook

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helaas, geen facebook maar ik zal zeker reclame maken op mijn blog. Ik vind het een superpatroon... heel origineel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuk patroon... ik zou graag kans maken om het te winnen
    groetjes Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat maak je toch altijd super schattige dingen. Graag wil ik meedoen aan deze give-away.

    Haakgroetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk! Die wil ik wel winnen. Dochter heeft momenteel graag zakjes op haar kleding om dingen in te stoppen. En zo'n kangoeroe erbij is natuurlijk helemaal lollig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaaah wat superschattig!! Heb zin om ze in alle maten te haken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. GEWELDIG leuk idee weer Sascha!Ik zou bijna willen dat mijn 18 jarige dochter weer klein was,ha,ha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En weer zo´´n leukerd!!! hoe doe je dat toch...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, leuk leuk leuk ...! Mijn dochter vind kangaroe's erg leuk, zeker nu mama een baby in de buik heeft .... ( en met verlof is en dus wel wat tijdbesteding kan gebruiken ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een super leuk patroontje is dit, ik zou dit patroontje heel graag winnen en mijn zus is zwanger van een dochtertje ze zou dit super leuk vinden
    groetjes
    Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend patroon. Ik ben momenteel de ponchette (besteld via blij dat ik brei) aan het haken is een heerlijk patroon. Maar als die klaar is ben ik natuurlijk weer toen aan iets nieuws dus ik doe heel graag mee aan deze leuke give away. groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig patroon! Ik zou het wel graag willen winnen, mijn spruitje word bijna 1 dus dat is hartstikke leuk voor haar.

    Liefs Imara

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sup-super-superschattig! Wat een leuk idee! Ik waag ook een kansje hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, ontzettend leuk!
    Ik zal een linkje op mijn blog zetten en hem even delen op facebook.
    Groetjes, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ontzettend leuk! Deze zou ik graag maken voor een vriendin die zwanger is van haar 2de dochter, dit is een heel leuk cadeautje voor de oudste!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ohh wat leuk !!!!!!!! ik heb hier een dochter die sinds een week gek is van de kangoeroe !! is zoiets fascinerend voor haar !! zou leuk zijn als ik dit zou kunnen winnen en ook eentje maken voor haar !!
    ik deel je foto ook op facebook !!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Of je dit patroon wilt winnen?
    NATUURLIJK! Supergaaf ziet die eruit.
    Ik heb pas een kangoeroe gehaakt en dit hesje is helemaal geweldig.
    Voor het dochtertje van mijn allerbeste vriendin heb ik nog niets kunnen bedenken voor het verjaardag afgelopen 5 april. Nu ik dit patroon zie, lijkt mij dit super om te maken en te geven.
    Ik zie haar al helemaal zeggen. 'Mooi?' Ze is 2 geworden. ;D
    Bedankt voor deze Give-Away.
    Natuurlijk heb ik het bericht ook op facebook gedeeld. :)
    Groetjes,
    Erika alias Stitchee

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super patroon, zou graag meteen beginnen, prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Sasha, ik heb je eigenlijk gevonden via instagram, en heb meteen je blog toegevoegd op mijn blog! En deze giveaway daar doe ik graag aan mee!!
    Groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een ontzettend leuk patroon weer! Fulltime haakpatronen bedenken geeft leuke resultaten. Ik doe graag mee met deze give away

    BeantwoordenVerwijderen