And suddenly... Give-away!

We went past 700.000 page views! Isn't that awesome! I'd love to celebrate with you! So....

Enter the rafflecopter give-away below, 1 lucky winner will win 5 patterns and 3 winners will win 1 pattern of their choice.

Thank you all so much for your love! If you want even more chances to win there's a give-away on  facebook too! 

En opeens gingen we voorbij de 700.000 page views, is dat niet geweldig! Dit wil ik graag met jullie vieren! dus...

Volg de instructions hieronder om mee te doen, 1 gelukkig winnaar wint 5 patronen en 3 winnaars winnen 1 patroon naar keuze.

Dank jullie wel! En als je nog meer kans wilt maken is er ook een give-away op Facebook!


a Rafflecopter giveaway

20 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met zoveel page views. Je blog is ook erg leuk en vol inspiratie!

    Groetjes, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat leuk!! En proficiat met je +700000 pageviews. Op naar meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met al die meekijkers! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte, wat een flink aantal vieuws...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, zoveel page-vieuws te gek joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf zeg, ik zit aan de 7000, vond ik ook al heel wat haha. En leuke give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh Sascha supers!Maar je gaat ook heerlijk de laatste tijd en helemaal op dreef lijkt wel met wat je bedenkt en maakt!Toppie,het is je gegund!Ik doe graag mee en zal ook een linkje plaatsen op mijn blog!

    lieve groetjes en een fijn weekend!
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat een super give away zeg ,gefeliciteerd met zo veel volgers.ik doe heel graag mee.
    Groetjes en eenfijn weekendmet zon hoop ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd met zoveel kijkers!!!!
    ik probeer ook mee te doen.. heb op van alles gedrukt haha maar snap er niks van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stoer zeg, zoveel pagevieuws, daar kunnen veel van ons alleen maar van dromen. Maar waar zijn nou die instructies om mee te doen met de Give Away?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Christel, als het goed is zie je een venster van rafflecopter waar je op een aantal verschillende manieren "kansen" kunt verdienen. Het zou kunnen dat je het niet ziet als je een telefoon gebruikt? Laat anders even weten, dan kan ik je handmatig mee laten doen! Bedankt voor je lieve worden ;) Sascha

      Verwijderen
  11. leuke give away maar ook ik kan niks met de instructies. Doe maar gewoon op de oude manier bericht achterlaten is oke :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zo'n nieuwigheidje, even wennen maar wel grappig, ik ben vooruitstrevend op mijn (bijna) ouwe dag!!
    Alleen de Etsy link doet het niet, ik weet je wel te vinden op Etsy, maar in je "nieuwigheidje"doet hij het niet!
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow!!! dat zijn er veel!! maja, hoe kan het ook anders, met zo'n leuk blog! gefeliciteerd meid!
    Liefs,
    kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje dat zijn er echt veel, gefeliciteerd!!!
    Ik blijf je volgen!

    groetjes,
    Gerbiene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig resultaat Sascha, maar dat kan toch ook niet anders met zo,n mooie en inspirerende site :)

    Liefs Jann

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such pretty designs! My fav is Easy Breezy Ponchette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldige give away, mijn favoriete patroon is de Easy Breezy Ponchette. Dankjewel voor deze mooie kans.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, dat zijn er veel !!! Je zal ze allemaal op de koffie krijgen ! Dan kun je ze beter als pageviewers hebben ! ;-)
    Volgens mij heb ik alles gedaan, mijn favo is easy breezy ponchette, maar je knuffeldoekpoppen zijn ook geweldig ! En dan je flamingo's ! Moeilijk hoor kiezen !

    Groetjes en ga zo door !

    Crealine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super Sascha!
    Mijn favoriete is Fairy & Unicorn lovey, maar jouw andere patronen zijn ook prachtig!
    Ik blijf je volgen, hoor.

    Groetjes van Marron

    BeantwoordenVerwijderen