Combigurumi!

For English please scroll down!

Misschien hebben jullie het al voorbij zien komen, Dendennis en ik hebben onze krachten gebundeld en zijn ontzettend trots op ons gezamenlijke boek: Combigurumi!

In het boekje vind je haakpatronen van Amigurumi's gecombineerd met bijpassende accessoires, variërend van baby- tot zelfs een paar volwassen maten.

Benieuwd? Hier kun je door het boekje bladeren om een indruk te krijgen!


Amigurumist Dendennis and I couldn't be more proud of our recently published book: Combigurumi.
It's only available in Dutch and we're not sure yet if it will be translated to English, but we'll surely keep you posted on that!

In this book you'll find crochet patterns of Amigurumi's combined with matching accessoires, varying from baby- to even some adult sizes.

Curious? Browse though the book here to get an impression!

9 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk haakboek. Ik schrijf het alvast op m'n verlanglijstje. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel erg leuk uit! Mijn complimenten!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk Sascha & Dennis.Daar mogen jullie trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk boekje, maar of het er ooit van komt om het te maken??? Ik ben nu bij Wol en zo je sjaal aan het haken. Daar eens mee beginnen. Ooit kocht ik knuffeldoekjes van je, en eigenlijk (schande voor mijzelf) heb ik ze nog niet gemaakt. Maar zo mooi allemaal!!!!!! Nu ga ik eerst die sjaal af maken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OMG I want this book, I can´t wait for the English version.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd - het ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb hem gisteren binnengekregen en kan niet wachten om er iets uit te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry Sascha dat ik je gisteren niet als bekende Nederlander herkende op de beurs. Mijn aandacht ging helemaal naar DenDennis toen hij jullie gezamenlijke boek signeerde. Jij was ook zo vriendelijk om je handtekening het het boek te plaatsen. En ik ga zeker heel veel moois hieruit haken. Knuffels van Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello, Happy Easter!!!I love your crochet, it is beauty, I love this colors, I follow your blog, I have a blog about crochet with free patterns and free crochet diagrams, visit me , hugs from Brazil.
    Visite meu blog - Tita Carré - Crochet

    BeantwoordenVerwijderen