Wat lees jij graag? // What do you like to read?

Lieve volgers, hier een eerlijk berichtje van een nieuwsgierige blogster.
Jullie lazen het waarschijnlijk al in de titel, maar wat vind je nou leuk om op deze blog te lezen?
-Elke nieuw patroon, koop of gratis, of misschien wel met sneak peeks voordat het patroon klaar is?
-Boekenrecensies van zo veel mogelijk haakboeken, patronen, sites en meer.
-Informatie, tutorials over het haken, over de materialen en nieuwe technieken.
-Of misschien wel iets heel anders?
Ik ben heel benieuwd, alvast heel erg bedankt voor de moeite als je wilt antwoorden!
-------
Dear followers, here's an honest question from a curious blogger.
You've probably allready read my question, but I'd love to know what you'd like to read on this blog?
-Every new pattern, free or purchasable, or maybe even sneak peeks before the pattern is ready?
-Book reviews from crochet books, patterns sites and more?
-Informatie, tutorials about crochet, about the materials and new techniques.
-Or maybe something completely different?
I'de really love to hear, thank you so much if you'd like to take the time to answer!

16 opmerkingen:

  1. Ik hou er wel van om dingen die je haakt te zien, al dan niet met wat extra uitleg, over het garen, het patroon dat je ervoor gebruikte. Het lijkt me ook leuk om nieuwe boeken te ontdekken...
    Eigenlijk zoals je bezig bent ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees eigenlijk graag van alles wat. Een sneak peak is ook altijd leuk want soms weet je niet dat er iets nieuws uit is. Ook de mening van iemand over een boek of patroon is altijd handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lees graag allerlei dingen. Ik vind inspiratie opdoen op blogs altijd leuk. Ook vind ik het leuk om te zien wat je haakt en maakt :-). Ik vind alles van bovengenoemde interessant om over te lezen. Ik vind je blog erg leuk om te lezen en ik kijk uit naar je volgende posts :-). Fijne avond.

    lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het erg leuk jou gehaakte creaties van nieuwe patronen te zien , en boek recensies zijn altijd erg fijn omdat er meestal weinig in de boekwinkels te vinden is en je het dan maar op de gok moet bestellen.
    En tutorials zijn altijd erg leuk en leerzaam,via jou tutorial over kabels breien heb ik dat nu onder de knie!
    Ik geniet sowieso van het lezen van jou blog , fijn dat je er weer mee aan de slag gaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het zelf heel leuk om over patronen en boeken te schrijven en ik vind het dus ook heel leuk om dat bij anderen te lezen. Ook vind ik het leuk om meer over technieken te lezen.
    Inspiratie opdoen op blogs, dat is wat ik iedere keer weer leuk vind ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je patronen vind ik geweldig, al vaak een patroon besteld. Ik ga nu de ronde omslagdoek haken met een bol Rafiki vr.gr.Gineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil lezen wat jij wil vertellen, zo simpel is dat. Je moet niet schrijven om mij te plezieren, maar om er zelf van te genieten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eigenlijk alle onderwerpen die jij aanstipte. Al vind ik het wel het leukste om te zien wat jij maakt/ontwerpt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind boekrecensies , maar dan wel eerlijk en dat is soms moeilijkd enk ik want je wilt je haakvriendinnen niet benadelen........

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het behalve patronen vooral heel fijn om op blogs ervaringen te lezen over het gebruik van garen. Ik blijf het heel moeilijk vinden om passend garen te vinden bij een project, er is ook zoveel keuze.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alles wat je maakt, met uitleg over de gebruikte materialen en patronen. Maar ook overige inspiratie die je tegenkomt, via sites boeken ed.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind alles interessant wat met haken, garen, patroontjes en nieuwe boeken te maken heeft. het houdt me op de hoogte wat er speelt in haakland. En ik moet zeggen, ik ben een patronen en haakboeken verzamelaar ( erg hè), dus zoek heel internet af naar leuke patroontjes en nieuwe boeken. Ik heb ook een abonnement/lid van op ik weet niet meer hoeveel blogs en nieuwsbrieven en facebook pagina's, die spit ik helemaal door. O en ik haak natuurlijk ook nog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je moet schrijven wat jou bezig houdt....ik denk dat dát de kracht is van bloggen, vanuit je zelf en vooral jezelf blijven. Eigenlijk dus wat "moois van me" ook al zegt! Groetjes Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ben altijd nieuwsgierig wat je nu weer gaat maken , denk wel dat ik een fan van je ben, ondertussen toch maar het boek gekocht, ondanks dat ik al heel wat patronen gekocht had, dikke proficiat en doe zo verder
    Micheline