Blog-award

Op het moment rouleren er flink wat awards in blogland, daarom voel ik me zeer vereerd er ook een te hebben gekregen van Sow cute!

Ten eerste moet ik nu 7 dingen over mijzelf vertellen:

1. Ik ben 22 jaar en heb samen met mijn vriend een dochtertje van 4. We wonen met z'n drietjes in de randstad op de bovenste etage van een villa. Het is niet altijd makkelijk om een klein en gebrekkig huis te hebben, maar toch ben ik heel blij dat we een echt eigen plekje hebben om te wonen!

2. Sinds september ben ik begonnen met een nieuwe opleiding: doktersassistente. Ik ben onwijs blij met mijn keuze en voel me hier helemaal op mijn plek. Met dit beroep vallen voor mij alle puzzelstukjes op hun plaats. Ik ben sinds kort begonnen met stage lopen bij een huisarts en vind dit ontzettend leuk! Ik denk wel nog dat ik verder wil gaan leren in het medische wereldje, wie weet wordt ik ooit nog eens dokter (grapje).

3. Familie is voor mij erg belangrijk. Mijn gezin staat zowieso op nummer 1, maar eigenlijk ben ik met de hele familie erg betrokken. Mijn moeder is mijn beste vriendin en mijn vader en broertje spreek ik ook bijna dagelijks. Momenteel gaan we met de familie door een lastige fase aangezien mijn oom stervende is aan kanker. 2 maanden geleden liep hij nog nietsvermoedend rond maar nu is hij bezig met zijn laatste paar dagen. In de vakantie zijn wij dan ook elke dag met de hele familie bij hem thuis geweest, nu is dat iets lastiger maar proberen we allemaal in elk geval elkaar te steunen. Ik vind het bijzonder maar ben ook erg blij met deze fantastische betrokken familie.

4. Twee jaar geleden ben ik begonnen met breien. Ik heb dat mijzelf geleerd en vond het heerlijk, vlak daarna ben ik gaan haken, toen naaien, borduren, kleien en stempels maken. Soms denk ik wel eens dat het een beetje uit de hand loopt, maar een dag niets gemaakt is voor mij een dag niet geleefd. Ik vind het heerlijk om zelf dingen te creeren en wil alles een keer geprobeerd hebben!

5. Ik vind het heerlijk om weg te geven. Jullie weten natuurlijk dat ik vaak give-aways houd, gratis patronen maak en veel swap. Ik vind het gewoon heel leuk om mensen blij te maken en weet zelf hoe blij ik wordt van deze dingen.

6. Al ben ik heel blij met de beroepskant die ik nu opga, heb ik toch wel de droom om ooit iets te doen met mijn liefde voor handwerken en textiel. Soms droom ik wel eens van een eigen studio, winkel of creatieve loopbaan. De laatste tijd vragen mensen ook vaak waarom ik mijn spullen niet verkoop, maar op het moment ben ik daar gewoon niet klaar voor. Hoewel ik het wel heel leuk vindt dat mensen mij af en toe via mijn blog benaderen voor een bestelling!

7. Ik ben erg trots op mijn blog. Ik had nooit verwacht dat ik zoveel volgers, reacties en bezoekers zou krijgen. Ik vind het echt ontzettend leuk om blogs te lezen en nog leuker om te zien dat mijn mensen mijn blog ook graag lezen, dus tot slot: bedankt!

Nu moet ik deze award doorgeven aan 7 blogs, ik weet dat sommige misschien wel eerder deze blogaward hebben gekregen, maar kies gewoon 7 blogs die mij inspireren:

Marieke van http://miekscrap.blogspot.com/
Desirée van http://scrapdees.blogspot.com/
Geertruida van http://supersoesje.blogspot.com/
Bouwiena van http://zomooizohipblog.blogspot.com/
Nancy van http://homemadebynancy.blogspot.com/
Lisette van http://littlezhandmade.blogspot.com/
Miranda van http://saffiertje.blogspot.com/

P.s. de foto's bij dit bericht zijn cactusjes die ik voor mijn moeder heb gemaakt, zij heeft er zelf deze schaal mee samen gesteld.