Patroontesters gezocht! Pattern testers wanted!

Wow een wat een overweldigend aantal reacties! Ik heb inmiddels meer dan 40 aanmeldingen ontvangen! Daarmee heb ik dus een geweldig groot team van testers, dat bij deze wel vol is, bedankt voor al jullie reacties, hartverwarmend!

Hallo allemaal,

zoals jullie weten zijn al mijn patronen gratis te downloaden, dit wil ik ook graag zo houden! Maar omdat ik wel graag de kwaliteit hoog wil houden wil ik een beroepje doen op jullie gulheid, in tijd wel te verstaan!

Zou je het leuk vinden om af en toe een patroon voor mij te testen? Kun je haken, breien of allebei?

Stuur mij dan alsjeblieft een mailtje met daarin jou voorkeur voor haken of breien en taal (nederlands of engels). Ik maak dan een database aan en stuur je een mailtje als ik een nieuw patroon heb om te testen.

Als je je opgeeft is dat natuurlijk geheel vrijblijvend, ik stuur je een foto en een omschrijving van het project en pas als je bevestigd dat je het leuk vind om te proberen en er tijd en materiaal voor hebt, stuur ik je het patroon toe.

Alvast heel erg bedankt, ik ben benieuwd!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Helllo everybody,

as you all know all of my patterns are available for free, I'd like to keep it that way! But since I allso want to keep the quality high, I'd like to ask a favor!

Do you know how to knit, crochet or both and would you like to help me test my patterns?

Please send me an email and tell me your preference of craft and language.. I'll add you to my database and send you ann email once I have a pattern ready to be tested.

Obviously if you sign up, you're still totally free to participate, I'll send you a description and picture of the project and once you've confirmed you'd like to test it, have the time, skills and materials I'll send you the pattern.

Thank you so much in advance, I hope to hear from you!