Give-away #2

De winnaars zijn bekend.
En wat kun je winnen:


1. De Originele Hampstie Hamster tas

2. De handy helpers schaarhoes en etui

3. 2 Stempels naar keuze, jij geeft een plaatje of voorkeur en ik maak er een stempel van.


Wat moet je doen:

Laat hier voor 25 februari een berichtje achter met daarin je voorkeur.

Voor een extra kans zet je een linkje op je blog.

Zoals jullie misschien al gezien hebben is hobbyblog nu ook op facebook te vinden. Als je op facebook Hobbyblog "leuk vindt" of toevoegd aan je favorieten komt er nog een kans bij.

Je kunt dan gewoon hiernaast in het facebook kopje op "vind ik leuk" drukken.

Laat even weten als je extra kansen maakt in je berichtje, je hoeft maar 1 berichtje achter te laten.

Per 25 berichtjes wordt er 1 artikel verloot, dus zegt het voort!

Succes allemaal!


groetjes

51 opmerkingen:

  1. Wat super leuk, ik doe graag mee voor de stempeltjes!

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind Hobbyblog leuk op Facebook!

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En natuurlijk zet ik je give-away op mijn blogje!

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke give-away alweer! Ik doe ook graag mee voor de stempeltjes als het mag, maar je andere spulletjes vind ik ook wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En ik vind je ook leuk op facebook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En ik plaats zo dadelijk een linkje bij de give-away's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh heel erg leuke dingetjes te winnen! :D

    Ben fan van jou!
    Ik "like" je page op facebook ;)!
    En ik deel je link op mijn blog.. heb wel niet al te veel volgers.. maar toch ;)!

    Hope I'm in for a chance!

    Laura~*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh leuk weer hoor al die spulletjes...Ik vind die stempels wel helemaal leuk. Ik zet een linkje op m'n blog, dus dat is dan 2x kans. Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke give-away, leuke spulletjes dus moeilijk kiezen. Ik ga voor de stempeltjes ...maar iets anders is ook heel leuk hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja ik doe ook graag mee. ga voor de stempel.
    wat leuk ! Zet zo een linkje op mijn blog..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe ook graag mee...Ik heb geen voorkeur eigenlijk...Ik vind alles wel leuk..
    linkje ook op mijn blog en op de knop "vind ik leuk" op facebook heb ik ook geklikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke spulletjes hoor. Ik doe graag mee. De stempels vind ik erg leuk, maar ik heb al een stempel van je gekregen met een swap, dus het het etuitje met de schaarhoes heeft m'n voorkeur.
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe ook weer graag mee met je give-away!!! 2 stempels naar keuze lijkt me wel wat! Ik wil namelijk nog graag een stempel van het logo van mijn blogje: de supersoes :)

    Ik heb een linkje van je give-away op mijn blog geplaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ooo... leuk !! ik doe graag mee vd stempels ;-)
    Ik zet je ook op mijn weblog ;-)

    groetjes Mirella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe graag mee voor de stempels!
    Heb een link op mijn blog gezet, ben volger én ook op facebook.
    Groetjes, Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Great giveaway! I love it all!!!
    Thank you

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuke dingetjes allemaal, vind het allemaal wel leuk, maakt me niet zoveel uit, maar als ik iets moet zeggen dan hou ik het maar op de stempeltjes!

    Heb me ook al bij facebook gemeld, volger was ik al en ga nu even een link op mijn blog zetten en nu maar duimen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk zeg.
    Die stempels zijn echt leuk. Ik zal een linkje op m'n blog plaatsen

    groetjes,
    lysanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow! Wow! Superleuk!!!! 3 Fantastische prijzen, zo moeilijk om een keuze te maken.... Oké, de hamstertas!!!!
    Ik plaatste met plezier een linkje op mijn blog én ik ben nu een superfan op Facebook!
    En nu maar duimen voor mezelf, hihi!!

    Groetjes, Saskia

    **'Poekie en ik hebben ook een (kleine) give-away, kom je een kijkje nemen?**

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Helemaal leuk weer een Give-Away! Heb al 1 bij je gewonnen ;) maar doe ook graag weer mee. Ik vind setje 2 helemaal leuk! met zo`n schaarhoes en etui kan ik al mijn naaimachine spulletjes vast kwijt.

    Zet een linkje op mijn blog!

    Groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Uiteraard dat ik mee doe, ben gek op cadeautjes hahahhahaha....vooral als ze btje onverwacht hoekje zitten.

    Bij deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg leuk! Ik doe graag mee voor de stempeltjes...ik zet je linkje op mijn blog.
    dus twee kansen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De stempeltjes zeggen me wel wat! Ik link je op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow, doe jij weeral een give-away ? Amai, en weer zo'n superleuke dingen die je weggeeft. Alhoewel de drie setjes reuzeleuk zijn, ding ik mee voor het hamstertasje. Da's altijd handig en bruikbaar.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk. Ik ga voor de stempeltjes. De link zal ik ook plaatsen op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja, ik wil graag meedoen voor de handige hampstie hamster tas , deze lijkt me super geschikt om als broodtas te gebruiken. Gr. Cisca, Servie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. I'm in! En zal je meteen even leuk gaan vinden haha!

    Daag!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oké.. toch maar een gokje wagen dan ;-) ik ga voor de geweldige schaarhoes en euit! Vind het borduursel erop helemaal super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi!
    Heb je blog net ontdekt en vind je spulletjes heel leuk!
    Ik wil wel meedoen voor de stempeltjes!
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. En na al heel wat leeswerk vind ik je blog leuk op facebook! dus alweer een extra kansje op een stempeltje! (het zal er dan eentje voor in de klas worden...)
    bedankt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een lieve spulletjes allemaal, de schildpad stempel vind ik super.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een luxe, er niet alleen een give away, we mogen ook nog kiezen ! ;-)
    Ik vind het etui en de schaarhoes heel leuk. Daaromdoe ik graag mee.
    Al kwam ik af en toe langs, nu ben ik ook officieel je volger. Het tikt aardig aan, dat volgertellertje.
    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  33. O leuk, stempeltjes, daar worden we blij van ;-)
    'vind ik leuk' heb ik ook aangeklikt

    Groetjes Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ow vergeten zeggen wat ik wil natuurlijk :p Die handige tasjes vind ik uber-cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Natuurlijk doe ik nog graag mee aan deze blogverloting! En ja dan wil ik graag zo'n schattig stempeltje, ben er helemaal verliefd op!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hey,

    ik volg je blog, en 'ik vind dit leuk' op facebook :)
    zowel de stempeltjes als de handy helpers schaarhoes en etui vind ik leuk maar mijn voorkeur gaat uit naar de Hampstie Hamster tas, al is het maar voor de zeer leuke benaming :)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  37. die stempels...mooi doe heel graag mee!

    liefs Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik volg en vind je leuk op facebook en hier natuurlijk!
    Ik vind alles zo mooi, het is moeilijk kiezen...
    Het etuitje en de schaarhoes vind ik echt heel gaaf, dus ik ga daarvoor!
    En nu maar duimen...

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi hoi!
    Ik ga voor alles en heb ook alle kansen benut! haha!

    Toppie! Daag!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik doe graag mee voor die leuke De handy helpers (en dat komt natuurlijk altijd van pas) en ik vind je leuk op Facebook ^^

    groetjes Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat leuke stempels.
    Ik zou ze graag winnen.
    En als ik pech heb, graag contact om er een te laten maken....
    Groet, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Héé wat leuk :)

    Zie nu pas je give away.....

    Zou graag mee willen doen.
    Ik geloof dat ik al volger ben want zag je sjaal voorbij omen in mijn dashboard....
    Zal een link zetten op mijn blog....

    Graag zou ik een kansje willen maken op de stempels :) ....

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  43. hoi

    ik zou graag een gokje willen wagen. ben nog niet zo lang actief in blogland . heb me aangemeld als volger van je misschien wil je bij mij ook eens een kijkje nemen.
    vrg christa
    www.creapinguin.blogspot.com
    alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  44. These are gorgeous!!
    If the give-away is international, count me in!
    Love your blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik kan niet kiezen hoor ;)
    Ik vind alles leuk!
    Ik volg je blog en ik heb dit bericht als "Dit vind ik leuk" op facebook geklikt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ten eerste wat heb je een leuke blog,ben gelijk volger geworden, ten tweede wat een leuke give away en ten derde vind ik de tas het leukst. Ik ben nog net op tijd...

    Veel hobbyplezier nog! Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik hartje die stempels!! Ik doe ook mee!!
    Groetjes,
    Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Oh ik zie dat ik nog niet gereageerd had, ben ik nog wel op tijd?? Ik zou zo graag een handgemaakte stempel "winnen". Jij maakt altijd zulke leuke dingen. En dat frivolité ga ik ook eens proberen hoor!
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen