Give-away #3

Waarschijnlijk zagen jullie hem al komen, want we zijn nog lang niet bij de 11, dus nu eerst maar: Give-away #3!

Wat kun je deze keer winnen:

Vanwege het grote enthousiasme: 2 handgemaakt stempels

of

Een handgemaakt hertjeshart.

Wat moet je doen:

Laat hier voor 30 maart een berichtje achter met daarin je voorkeur.

Voor een extra kans zet je een linkje op je blog.

Zoals jullie misschien al gezien hebben is hobbyblog nu ook op facebook te vinden. Als je op facebook Hobbyblog "leuk vindt" of toevoegd aan je favorieten komt er nog een kans bij.

Je kunt dan gewoon hiernaast in het facebook kopje op "vind ik leuk" drukken.

Laat even weten als je extra kansen maakt in je berichtje, je hoeft maar 1 berichtje achter te laten.

Per 25 berichtjes wordt er 1 artikel verloot, dus zegt het voort!

Succes allemaal!

groetjes

29 opmerkingen:

  1. hey,

    joehoe! Wat een mooie maar moeilijke keuze! Ikzelf werk graag met vilt, daarom kies ik voor de stempeltjes! Mijn voorkeur gaat uit naar de stempel met het uiltje en de stempel met de megagrappige schildpad.
    Ik plaats een linkje op mijn blog en 'ik vind dit leuk' op facebook :-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke give away..
    Ga voor de stempels en heb hem ook via facebook gezet..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!
    Doe graag mee :)
    Zou dan graag voor de stempels gaan (vind de uil en hertje zo leuk :D ).....
    Je hartjes vind ik overigens ook Super ;)

    Goed weekend....

    Groetjes van Ivonne.
    **zal nog even linken op mijn blog**

    BeantwoordenVerwijderen
  4. stempeltjessss en ik zet een linkje op mijn blog hoor!

    liefs Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Heb helaas zelf geen blog, maar heb wel duim omhoog op facebook geplaatst. Zou graag kans maken op de stempels.

    groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ik doe ook weer mee! Leuk! :)

    Graag voor de stempels!
    Zal meteen een linkje plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee voor een hertenhart! Die zijn zo mooi! Ik zet een linkje op m'n blog en ik vind je leuk op facebook!! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga voor de leuke stempels!! Ik zet een linkje op mijn blog, facebook heb ik helaas niet. Groetjes Mariska van MeidenMama

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yeb Yeb leuk zeg.. ik ga voor de stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi wat ontzettende leuke stempeltjes, ben helemaal in to stempel at the moment, dus daar maak ik graag kans op. Zo'n hart vind ik ook mooi hoor, dus het maakt eigenlijk niet uit.

    groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heb op facebook berichtje achter gelaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk, ik doe mee. Ik vind die hartjes wel erg leuk, vooral die groene. Ik plaats ook even een link op m'n blog..Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe mee, ik hou van stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk ik doe mee voor de stempels maar de hartjes vind ik ook erg schattig!
    groetjes
    www.roxsh.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weeral zo'n leuke give-away. Ik doe ook graag mee voor de stempeltjes. Ik plaats straks een linkje op m'n blog en vond je al leuk op facebook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Keuzes, keuzes, moeilijk hoor
    Ik doe mee voor het hart
    En ik heb natuurlijk op 'vind ik leuk' geklikt

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi!

    Ik heb je pakje nog niet ontvangen, die zal morgen wel verschijnen :-) Ben wel heel erg nieuwsgierig wat je hebt gemaakt! Je zult wel zien als ik het heb ontvangen, dan zet ik een foto op mijn blog. Leuk trouwens, je give away... Ik sla over, omdat ik ook al een leuk pakje van je krijg :-)

    Liefs Romana

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I love your stamps! I would love a chance to win!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke give-away, ik doe graag mee!
    Ik ben een volger van je blog je en facebook (Inge Ceurvelts).
    Ook staat je give-away op mijn blogje.

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe graag mee voor een hertenhartje...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. we doen graag mee voor de stempeltjes.
    facebook geleukt

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook ik waag graag een kansje, en....mocht ik winnen mag je zelf bepalen wat je weg wilt geven, want ik vind namelijk alles erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wat een mooie stempeltjes :)
    Doe graag mee ! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nou was ik er toch echt van overtuigd niet alleen de link 'leuk te vinden' op Facebook, maar ook een berichtje geplaatst te hebben ... Hmm, seniorenmoment zeker. Dan nog maar een keer: ooooooo, wat vind ik die zelfgemaakte stempeltjes leuk !! En dan vooral het uiltje en bambi.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind je stempels heel tof, maar het groene hertje-hartje is echt zo mooi dat ik me daarvoor op geef! Ik vind jou leuk, ook op facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. I like heart :)
    http://inga2010.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk!
    Ik doe graag nog mee voor zo'n toffe stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik probeer nog mee te dingen voor de stempels!!!

    BeantwoordenVerwijderen