And THE WINNERs are...

Ja, na zoveel reacties kan je moeilijk maar 1 winnaar uitkiezen, dus heb ik besloten om twee sjaals te verloten, de oorspronkelijke sjaal van de give-away en ook het model van het patroon!

Gefeliciteerd aan:

Corina zei

Oh, wow, dat vind ik wel een erg mooie sjaal en nog helemaal in mijn kleur ook!

Je hebt het beige exemplaar gewonnen!

en ....


Lisette zei

Ik kwam hier via Linda en moet je zeggen dat ik zonder aarzelen volger ben geworden en dat was ik ook geworden zonder de prachtige give-away maar stiekem hoop ik wel dat ik hem win hoor :-).

van harte met het beige-witte sjaaltje!


Stuur mij beide even jullie adres, dan komen de sjaals jullie kant op!


En aan alle andere lieve volgers, heel erg bedankt voor de lieve berichtjes, nog meer bedankt voor het trouwe volgen en om dat te belonen, heel binnenkort weer een give-away.

Tot die tijd hoop ik jullie te verblijden met het patroon voor dit sjaaltje. Zoals sommige als opmerkten is het iets anders dan de originele, bij de beige sjaal heb ik exact hetzelfde patroon gebruikt maar het dan aan beide kanten van de opzetlus gehaakt, de hele sjaal en alle rondes zijn dus in het rond gehaakt! Veel plezier ermee en ik ben benieuwd naar jullie creaties!