Nieuw patroon Supersnelle Kabelkol

Een supersnel cadeautje voor de decembermaand nodig? Of misschien behoefte aan een zeer warme kol voor deze zeer koude dagen?

Klik dan meteen door naar:

Nog nooit eerder kabels gebreid, geen enkel probleem!

Bekijk dan eerst even:

In need of a superfast handmade present or maybe need a very warm cowl for these very cold days?

Go to the pattern:

11 opmerkingen:

  1. Hoi Sascha,

    wat een geweldig patroon, dankjewel. Ik ga hem voor de winter uitproberen zodat ik straks lekker warm naar buiten kan.

    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kol! ziet er echt heerlijk warm uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige col kom ik hier tegen!!! Ik bevind mij eventjes in breimodus, dus die werd direct gepind!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sascha,

    Wat is deze kol gaaf zeg! Ik vroeg me af of je ook een stekenverhouding hebt bij dit patroon. Of kunt aangeven wat de breedte is van de kol.
    Ik heb namelijk een andere woldikte.

    Alvast bedankt.

    Groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Annemiek, ik heb nu even geen modelletje bij de hand, maar de kol word zeg maar plat in de breedte gebreid, dus je kunt gewoon passen en ent zo breed maken als jij prettig vind! Ik houd meestel rond de 50-60cm aan, maar hij is erg grof dus... Groetjes

      Verwijderen
  5. Hey Sascha,
    Ik zie dat je ook een kinder modelletje hebt??
    Hoeveel steken zet je voor kinderen op? 16 misschien?
    Bedankt!!
    -Tjitske-

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you for this pattern. I just finished row 7 and before continuing to row 1, I realized row 8 is missing because you need a purl row. I just thought I'd let you know that.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Regarding: Nieuw patroon Supersnelle Kabelkol -
    I LOVE this cowl but I need the instructions in English. Is anyone able to provide this beginner knitter with the English instructions ... please and thank you?
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Sascha,
    ik heb nu verscheidene keren deze col geprobeerd te maken maar het worden bij mij geen kabels zoals op de foto maar golven....
    ik volg het patroon precies maar of ik doe iets fout of het patroon klopt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier exact hetzelfde verhaal. Ik krijg eerst een mooie kabel aan de rechterzijde van het breiwerk, maar de volgende 4 kabels zijn golven ipv kabels. Mij viel op dat je 8 rondes beschrijft, maar vervolgens zegt; herhaal deze 7 (!) rondes... welke ronde moet ik dan overslaan?

      Verwijderen
  9. hallo Sascha een beetje hetzelfde verhaal, de eerste kabels gaan goed en dan brei ik tm toer 8 en dan beginnen met de naalden recht en averecht, krijg ik dus allemaal ribbels boven de kabels, en moet ik toer 1 tm ronde 7 steeds herhalen?