*Gratis Patroon Gekabelde Kussens!

For english please scroll down!
Opnieuw een bijdrage voor de Dutch Swappers adventkalender en we komen alweer heel dichtbij het einde!

Het minst leuke moment van de kerst vind ik altijd het moment waarop de boom en alle versieringen het huis uit gaan. Dat laat het huis altijd zo leeg en kaal achter.

Vandaar dat ik een leuk patroon voor jullie ontworpen heb om de woonkamer wat knusser mee te maken!

Het is een simpel patroon dat ongeveer een halve dag in beslag neemt, heb je nog nooit eerder kabels gebreid, ga dan naar een fijn lesje kabels breien.

Om naar het patroon te gaan:

Om dit kussen te breien met Zpagetti, RibbonXl of ander Xl garen  zoals het rode kussen hiernaast vind je het patroon hier!

------------------------------------------------------------------------------
Jet another contribution to the Dutch Swappers Advent Calender and we are approaching these wonderful holidays very fast!

My least favourite moment around christmas is when the tree and all of the decorations have to go and all that's left is an empty cold home.

That's why I designed this fun little pattern to make the home a little more cosy!

To go to the pattern:

Four Cables Pillow

To knit this pattern with T-shirt yarn, allso known as Tarn, such as Zpagetti, RibbonXl or other Xl yarn like the red pillow above, you can find the pattern here!

16 opmerkingen:

  1. Potverdorie, laat ik nou net gisteren nieuwe kussenhoezen hebben gemaakt en daar zojuist een blog over hebben geschreven... Twee zielen 1 gedachte! De volgende set wordt misschien wel deze volgens jouw prachtige patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou graag een kussenhoes breien maar het liefst op gewone pennen, geen rondbreinaald... heeft iemand een idee hoe ik daar aan kan komen? Liefst minsten nld 6. Alvast heel erg bedankt.

      Verwijderen
    2. Ik heb alleen een voorkant gebreid op nld. nr 6, in Gerstenkorrel, (2 Rechts /2 Links), volgens een v/d Knit Factory kussens 50x50. Op: 'knitfactory.nl' staan diverse modellen die je eenvoudig kunt nabreien (en bij de diverse adressen met hun kussens).
      Alvast heel veel succes!!

      PS. Ik weet niet of de foto zichtbaar is, maar bij deze. /Users/marij/Desktop/Kussens/50x50 Beige.jpg

      Verwijderen
  2. Wat mooi en wat zien ze er comfortabel uit! Dit moet ik proberen, kabels vind ik namelijk prachtig. Maar eerst dat lesje kabels breien maar eens proberen voor ik aan het grote werk begin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!!! Ik moet alleen zo'n 'kabelnaald' hebben, dat werkt toch wel gemakkelijker! Maar echt super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow heel erg mooi, jammer dat ik (nog) niet kan breien...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat zijn die gaaf! Ik moet dat toch echt eens leren! Date afspreken in Januari ofzo? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow mooie kussentjes
    echt jamme dat ik niet kan breien.
    mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke tutorial, ik ben ook draadlectisch wat breien betreft, jammer, want ze zijn superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat stoer!!!! toch maar breien dan op de ontmoetingsdag, mijn eerste dappere poging is niet mislukt, maar lang niet zo mooi als dit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn echt zo ontzettend mooi!!! Helaas, alleen averecht en recht komt hier uit mijn breinaalden

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend mooi! Heb inlangs voor het eerst zelf een kabelpatroon gebreid en het viel me alles mee. Ga zeker zo'n (of meerdere: de meiden zullen ze ook wel willen hebben) mooi kussen breien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastische kussens!! Zelf niet handig, en daarom een set gekocht. Maar met dit patroon wil ik toch ook wel een leren breien...

    Succes met je site!

    - Lotte -

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kan je mij vertellen hoeveel garen je nodig hebt voor een kabelkussen?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk patroon! Hoeveel garen heb je nodig om zo'n kussen te maken?