Een Speciale Dag...

Tja daar leef je dan negen maanden naartoe... De uitgerekende dag en je weet natuurlijk wel dat de kans vrij klein is (ik geloof 3%?!) dat de baby dan ook echt geboren wordt, maar toch is het in je hoofd zo'n belangrijke datum geworden! Maar ik verzeker u allen, hier is nog geen spoortje van een ooievaar te bekennen hoor!

Nu ben ik meestal niet zo van de persoonlijk berichten en nog minder van de persoonlijk foto's, maar met de foto's van deze bijzondere periode was ik toch best tevreden! Ohja en voor de nieuwsgierige lezer, we weten nog niet wat het wordt!


28 opmerkingen:

  1. Spannend!!! Succes met de allerlaatste loodjes!

    En ja, heel mooie foto's ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat een mooie buik!
    Succes hoor met wachten en met de bevalling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's!!! Heel mooi!!!
    Hmmm...ik gok op een jongen.

    Succes met de bevalling alvast...♥

    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie fotos! Wat het ook wordt, je hebt in ieder geval nog even tijd om sokjes, mutsjes, capes te maken. ;) succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker een mooie buik! Succes... het kan nu toch niet zo heeeel lang meer duren....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet nog even van deze mooie tijd.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sascha, mooie foto's van een mooie buik. Succes met de bevalling straks en dat er maar een gezond kindje geboren mag worden.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat spannend. Ik herinner het me nog zo goed. Zou dit dan? Ja, nee, misschien. Nog even volhouden en dan heb je straks weer zo'n prachtig kindje in je armen. Fijn om even met je mee te kunnen genieten.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een enorme mooie en speciale foto's.......het is tijd dus laat de ooievaar maar komen, heb je geen boerenkool staan...ook daar komen ze uit

    lieve groet jenneke
    en dat je maar een zo fijn als mogenlijke bevalling mag krijgen
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Poeh, wat een grote buik! Mooi hoor, maar het is vast ook zwaar!
    Ik hoop dat je een fijne bevalling en een prachtig kindje zult hebben, leuk dat jullie nog niet weten of het een jongetje of meisje is!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Spannend maar oh zo mooi, weer het wonder te mogen beleven ,van een nieuw mensenkind in je armen....succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het prachtige foto's geworden,zeker met je dochter erbij.
    Ik hoop een fijne bevalling en voor jullie een gezond en mooi kindje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bijzonder mooi! Leuk hoor dat je dochtertje zo bewust kan meemaken dat haar broertje of zusje wordt geboren:-)
    Voor mij was het alle 4 keer een verrassing wat het geslacht van de baby was. En geen van mijn vier baby's werden op de uitgerekende datum geboren;-) Veel plezier en succes met deze speciale gebeurtenis!
    Liefs Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie foto's hoor!
    Je buik mag gezien worden!
    Succes als het zover is....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het kan nog hoor ;-)

    sterkte met de aanstaande bevalling en heel veel geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige foto's!!! Ik heb helemaal niets tegen persoonlijke foto's, zeker niet als ze zo mooi zijn!
    Ik wens je een hele fijne, kalme bevalling toe en daarna lekker genieten!
    Ik ben wel benieuwd naar het nieuwe mini-mensje...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat straal je Sascha!!! Heel leuk om je zo mooi zwanger te mogen zien, knap zo op je blog, velen doen je dat niet na. Geniet van de laatste dagen en natuurlijk ook daarna. groet
    Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie foto's! Sterkte nog met de laatste loodjes en een voorspoedige bevalling gewenst.
    groet, Arianne Schenkelaars

    BeantwoordenVerwijderen
  19. nog even genieten van een kleintje in je buik. En dan straks nog meer genieten van een kleintje in je armen.

    Enneuh, mocht je nog een draagdoek voor de kleine willen, dan weet je mijn blog wel te vinden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Spannend spannend, nog even en het is zover, alvast veel succes !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oeh spannend! Succes met echt de aller- allerlaatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige foto's meis, ik hoop dat je de kleine gauw in je armen mag nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie foto's!!!! Wat een lekkere spannende tijd nu voor jullie (en nu ook beetje voor mij..ga nu je blog in de gaten houden;))
    Maar ik weet wel..binnen nu en 2 weken is je kleine verrassing er.
    (ps ook wij wisten bij onze tweede niet wat het zou worden..zo leuk is dat!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Spannend hoor! Het aftellen kan beginnen (of was je daar al mee begonnen? ;-) hihihi)
    Heel veel geluk toegewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Spannend en wat een mooie foto's. su66666666 lieve groet Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Sascha, wat ben je mooi zwanger zeg! Je straalt helemaal op deze foto's, prachtig. Ik wens je toe dat je niet meer zo lang hoeft te wachten op jullie nieuwe spruitje en dat jullie met z'n drieën kunnen genieten!
    Liefs
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen