De Kerstster! Christmas CAL #4


For English please scroll down!
Kerstster
Ook de kerstster mocht natuurlijk niet ontbreken! Hieronder een zeer uitgebreide tutorial in het Nederlands en Engels! Niet moeilijk te haken, maar een mini puzzeltje om in elkaar te zetten, vandaar bij elke stap een foto! Je kunt de pdf hier downloaden!

Onderaan dit bericht kun je wederom de kerstster die jij van dit patroon gehaakt hebt linken!

Materialen:
Restjes garen voor naald 3-4 in twee kleuren
Haaknaald 3mm
Naald
Evt Kleine kraaltjes en lint 

Christmas Star
Obviously the Christmas Star just had to be added to this CAL! I've made a very detailed tutorial in both English and Dutch! It's not difficult to crochet but a little puzzle to put together, that's why I've added a picture to every step! You can download the pdf-file here!


On the bottom of this blogpost you can link the christmas star you've chrocheted using this pattern!

Materials:
Scrapes of worsted weight yarn in two colors
Crochet hook 3mm
Needle,
Optionally Small beads and ribbon

25 opmerkingen:

  1. Wauw...hij ziet er heel mooi uit!!! Hier moet ik wel even voor gaan zitten...hihi.

    Bedankt!!!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw! Heel erg mooi! Ik heb een druk weekend gehad en loop nu 1 achter... Zal ze vanmiddag eens gaan maken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerdje Sascha! Bedankt voor het delen van het patroontje. Fijne dag! Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet die er mooi uit!
    Heb de andere 3 gisteren gemaakt.
    Wat heb jij een inspiratie zeg!
    Bedankt!
    Groetjes,
    Melinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk!!
    ik heb er 1 af :)
    inderdaad een klein puzzeltje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat prachtig ga vanavond weer aan de haak.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is wel een heel mooie ster, ik sla het op, dank je wel!
    Ik ben bezig met de andere patroontjes van deze cal om er servetringen mee te maken, maar ja, sommige disgenoten komen wel eens op mijn blog en dan is het toch jammer als het al zichtbaar is ;-)
    Dank je wel voor de patroontjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, dit is een mooie prachtige ster.
    Dank je wel voor het delen van het haakpatroon!!

    Ik heb nog restjes witte wol....proberen waard :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook #4 is weer een leukerd!
    Vanavond mee verder! Haak ik ook direct #3 opnieuw! En dan gaat de 'slinger' niet stuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh boy!
    Hier moet ik wat moed voor verzamelen denk ik!

    Xx Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb al andere sterretjes gehaakt maar deze vind ik erg leuk ga er zeker een paar maken. Lieve Groet Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WAt een super mooie ster, die ga ik ook proberen dank voor je patroontje
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hij is weer geweldig.
    ga het misschien strakjes nog proberen ,
    moet de ster nog op mijn boompje haken.
    groet Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is gewoon een klein kunstwerkje!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie ster! Ik doe dan wel niet mee met je Christmas CAL (vanwege tijdgebrek want ik vind het wel erg leuk) maar ga deze misschien wel haken. Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. this is so pretty! thank you for sharing. and thank you for having your patterns in English also. :-)
    Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. where is the pattern. cant see it

      Verwijderen
    2. It is right here... Christmas Star
      Obviously the Christmas Star just had to be added to this CAL! I've made a very detailed tutorial in both English and Dutch! It's not difficult to crochet but a little puzzle to put together, that's why I've added a picture to every step! You can download the pdf-file here!

      Verwijderen
  17. I can't see the pattern either :(. It looks so nice that I'd really like to try it x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Is the English pattern available, please?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I cannot find the pattern. I would like it in dutch and english. I have relatives in the netherlands I'd like to share it with as well. Please help. Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen