Give-away


Alweer zoveel fijne, leuke lieve reacties op het patroon van de gekabelde kussens, bedankt!

Maar ook bedankt voor het volgen, de leuke berichtjes en de vele pageviews!

Daarom een cadeautje voor een gelukkige onder jullie.

Laat hier een berichtje achter en vermeld daarin in welke kleur jij graag een gekabeld kussen zou willen ontvangen!

Wie weet brei ik er dan eentje speciaal voor jou!

Je kunt een reactie achterlaten tot 7 januari.


En zegt het voort, want bij 75 reacties zullen er 2 winnaars worden uitgeloot!

Wil je toch liever zelf zo'n leuk kussen breien, ga dan snel naar: Gratis patroon gekabelde kussens.

Uiteraard vind ik het erg leuk als je volger bent/wordt of een berichtje plaatst, maar dat is niet verplicht.

-

82 opmerkingen:

  1. Ohhhh wat super gaaf!!! Kan zelf dus alleen nog recht-averecht breien, dus zo'n mooi kussen wil ik wel :) Qua kleur vind ik mosterd (of vies) geel heel erg mooi, petrolblauw en grijs, zowel licht als donker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn mooi, en dan vooral in een "donkerder" paars of lila♥ Zo eentje wil ik ook wel :")

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooohhh jaaaa ik wil ook heel graag een gokje wagen!!! ik kan helaas ook niet breien.. Wheeeheee.. dus zou ik het helemaal te gek vinden om een A la Sascha Original te winnen... en als hij dan is een mooie warme kleur bruin kan, zou dat helemaal super zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, ik zou wel zo'n kussen willen in het grijs. Die kleur donkergrijs op de foto is precies de kleur die ik graag zou willen winnen

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow diezijn leuk! ik vind licht grijs erg mooi !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf zeg! Ik wil wel graag een gokje wagen voor de donkergrijze.
    Ik heb ook een leuk verhaaltje op mijn blog geplaatst.

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke actie, ik doe graag mee. Ik zou een kussen willen hebben in ijsblauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja! Ik wil ook heeel graag zo'n mooi kussen winnen. Heel erg gaaf. Maakt niet uit welke kleur, beide grijzen vind ik mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goeiemorgen! Wat een leuke give away kwam langs op de facebook! :) like like like

    En welke kleur? Zwart? Of grijs. Toppie! Ik zou ff een linkje plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. GOUD! Zowel de actie als de kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kussens, als ik dat zie wil ik er gelijk aan beginnen. Maar er ligt al zoveel, dan is het weer leuk om mee te doe. Misschien win ik wel zo'n mooi kussen. Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wow, zo een mooi kussen wil ik wel winnen aangezien ik niet kan breien. Ik kies tussen de kleuren wit, zwart of grijs. Laat ik aan jou de keuze.
    Natuurlijk zet ik een link op mijn blog.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooh die is leuk :-) Ik wil ook wel een kansje wagen! Ik *hartje* fuchsia roze en oranje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super kussen! Helaas kan ik (nog) niet breien. Ik wil het voorlopig even bij naaien en haken houden. Daarmee heb ik het al druk genoeg. Ik vind het donkergrijze kussen erg mooi. Maar rood of aqua passen ook mooi bij onze bank! Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vond het patroon gisteren al zo ontzettend leuk en nu zie ik dat je ook nog eens een gebreide kussen verloot! Super!!! Daar zou ik graag kans op willen maken en het liefst in het Rood.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeetje wat een verwennerij! Ik doe graag mee voor een petrol kleurige. Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk!
    Ik doe graag mee voor een koperkleurige, ik zoek nog een mooi kussen voor op mijn bank!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een echt knuffel-kussen!
    Ik doe graag mee, en er staat ook een linkje op mijn blog.
    En als kleur? Iets oker-achtig, als je dat hebt. En anders gewoon een vrolijke niet-té-felle kleur. (zwart en grijs is niet echt mijn ding)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat een feest, ik wil ook graag meedoen! Ik ben niet zo'n ster in breien, hoewel ik je patroontje nog wel wil proberen. Ik doe graag mee voor een bruine versie...
    groetjes,
    Andina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben volger sinds je het patroon van de kussens op je blog hebt staan, dus dat zegt genoeg! Ik vind de kussens helemaal geweldig, maar kan (nog) geen kabels breien! Heb gisteren net het patroon en de uitleg voor kabels breien geprint. Toeval, of niet?

    Ik ga voor donkergrijs!

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heb net ook even een linkje op mijn blog (www.hipenhaak.blogspot.com) gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe graag mee!! Leuke give away. Ik ga vandaag je give away op mijn blog plaatsen, http://ollebolenmuis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dag lieve Sacha,
    Wat een mooi patroon heb je op de adventkalender gezet. Ik kan al wel kabels breien, maar ik zou ook wel een kussen willen winnen. Ik vind allebei de kleuren grijs mooi!
    Liefs Addy uit Zeeland

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Sacha wat heb je een leuke bijdrage voor de kalender gemaakt! Vind die kussens echt erg leuk. In gedachten zet ik ze op mijn to-do-lijstje, maar gezien de lengte van die lijst, moet ik nog een paar jaar wachten vrees ik. Dus...ik doe heel graag mee voor een door jou gebreid exemplaar! En dan het liefst in een taupe-kleur of roze...
    en nu maar duimen, duimen, duimen,

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wauw, zo'n kussen wil ik wel, echt supermooi. Binnenkort heb ik een nieuwe bank dus dat is wel een mooi extraatje dan. De bank is heel donkerblauw, dus een mooi helderblauw kussen staat daar wel mooi bij denk ik. En nu maar heel hard hopen dat ik win. Ik kan helaas geen berichtje plaatsen op m'n blog want ik zit midden in de troep thuis van een verbouwing. Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kussens en ondanks dat ik zelf kan breien wil ik er ook best 1 winnen, in die lichtgrijze kleur als 1 van je kussens hierboven!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een gave kussens!!! Natuurlijk waag ik een kansje om er eentje te winnen! De kleur? Hmmm... iets vrolijks, misschien wel gestreept in regenboogkleuren ofzo. Kun je lekker restjes opmaken! *grijns*

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Supermooie kussens! :D Ik zou er graag een willen winnen voor vriendlief, een stoere grijze. Want ik kan niet goed breien en mijn gehaakte kussens (in paars en roze) vind hij zo vrouwelijk... tssk. ;)
    (En stiekem vind ik jouw kussens ook supermooi, dus je maakt mij er ook erg blij mee! ;) ).

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ja, ze zijn heel leuk! Zo'n licht grijze vind ik erg leuk. En als ik niet win, wil ik het graag van je leren!! Of ik probeer het eerst zelf met het patroon natuurlijk (in het nieuwe jaar, want ik ben zooooooo druk nu...)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ook ik wil graag meedoen met deze give=away. In onze kamer heel veel bordeaux=rood en goud. Dus iets wat daar bij zou passen, Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  31. leuke give away! Ik heb een donkere bank en een licht grijze poef, dus ik ga voor een licht grijs kussen.
    Wie weet..

    groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hi,
    Ik doe graag mee met je super leuke give-away! Ik zou graag een in het donker grijs willen winnen (kans is natuurlijk klein maar er is een kans ;)
    Ik zal ook een linkje op mijn blog plaatsen.

    Liefs en veel succes
    flo

    BeantwoordenVerwijderen
  33. oh dat zou nog eens gaaf zijn, zo'n gebreid kussen winnen, ik doe dan ook heel graag mee!! In Mosterd of zeegroen(teal) of gewoon geel of aqua, helemaal leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Het zijn prachtige kussens, wil graag mee doen met je give-away. Zelf zou ik hem willen hebben in de kleur off-white. En nu maar afwachten......

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ooooh ja lekker en heerlijk zacht kussen, ik waag heel graag een kans en zege het voort natuurlijk. Breien is ook niet echt mijn ding, haken daarentegen doe ik veel liever :-)
    Als ik een kleurtje mag kiezen ga ik voor het donker grijze of petrolblauw
    Leuke feestdagen en een creatief 2012
    Liefs,
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Waaaw, ik volg je al een tijd , zag een melding op FB, zal een link zetten op mijn lekkerbekkenblogje ;-)
    Dus, bij deze doe ik heel graag mee... heb voorlopig de brei-microbe nog niet te pakken!
    Groetjes Sofie
    vergeten te zeggen dat donkere kleuren me wel aanspreken, zoals grijs of bruin!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. leuk, ik wil wel een gokje wagen voor een donker bruine of knal rode.
    Ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtig kado!!! Als ik win, wil ik graag of een sobere (beige ofzo) of een knaller (rood of turquoise...)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Heel erg leuke kussens, ik doe ook graag mee, breien daar begin ik niet aan, zo al hobby's genoeg :D

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hey,
    wauw wat een superleuke blog. Ben onmiddelijk volger geworden!!! En wat zie ik nu: een give-away!! En dan nog wel zo een mooie!!
    Ik ben beginnend breister dus ik vrees dat ik dit niet zou kunnen, alle voorlopig nog niet.
    Ik wil dus graag een kansje wagen om te winnen. Kleur maakt niet uit, alles is mooi en voorlopig past nog alles in ons huisje...
    Heb ook op facebook op de I like knop geduwd.

    Groetjes
    Juf Nyny (Gweny

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ja, die grijze! Ik heb net nieuw marmoleum en alles staat netjes in de verf. Wat nog ontbreekt aan mijn huisgeluk is zo'n mooi kabelkussen van jou. Prachtig; de winnaar van deze give away krijgt een supercadeau. Groeten Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik was al een paar keer voorbij gevlogen om het patroon het kabelbreien te bekijken, wil dit ook leren! En wat een prachtig kussen zeg! Ik wil graag meedoen met de give away, graag in de kleur donkerpaars ofzoiets. Maar grijs of zwart vind ik ook goed!

    Groetjes Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  43. I love it dit kussenbreisel, ik was dus op zoek naar een kussensloop voor een leefkussen, kom ik hier terecht, mijn handen jeuken om het zelf te doen, maar mijn dagen zijn ozo vol gevuld, af en toe achteroverleunen op zo'n kussen zal me goed doen in de kleur creme of in een warme goudkleur

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Heel heel heeeeeel gaaf! Ik ga voor een oudblauwe, iets was past bij mijn behang :) (mocht ik winnen, dan mailen we daar wel over, haha) Ooooh, en nu maar duimen draaien! Heul gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. oooooooo dit is wel super leuk!!
    off white zou ik wel heeeeeeeeeeel erg leuk :)) vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een mooie kussens. Ik heb ook een linkje op mijn site gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. je blog ontdekt omdat je mijn swappartner bent en zo´n kussen lijkt me heel leuk om te winnen...ik plaats ook een linkje op mijn blog ...

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Prachtig je kussens. Ik doe graag mee aan je give-away en zal hem op mijn blog plaatsen.
    Fijne feestdagen en groetjes, Nicole
    maisonlabellevie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. ohh ik ga ze misschien ook wel zelf breien.. maar als ik nog mee mag doen met de give away dat zou helemaal mooi zijn!
    groetjs
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik zie zulke leuke gebreide dingen voorbij komen, en ik zou het zo graag zelf willen kunnen, maar breien is gewoon niet "mijn ding". En daar baal ik best van. Maar er is hoop : wellicht maak jij wel zo'n mooi kussen voor mij ?! In de kleur off-white ? Fijne Kerst ! JuffrouwX (Vera)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Nou zeg, ik kan mijn berichtje niet meer terugvinden, Sascha! Misschien kijk ik er overheen, misschien denk je nu dat ik wil valsspelen (twee berichtjes, dubbel kans een kussen te winnen ;-)
    Maar ik schrijf het gewoon nog een keer: ik ben dol op deze kussens, ooit, ooit, ooit zal ik er een maken, nu wens ik bescheiden dat ik een rode ga winnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat mooi! Ik zou voor fuchsia rose of donkerpaars gaan. Leuke give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een mooi kussen.
    Ik doe graag mee met je give away, Grijs lijkt me erg mooi op mijn rode bank.
    Ik ga het patroon ook eker zelf gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Rood, mijn zoon is op kamers gegaan en heeft een blauw bankje en hij heeft mij al gevraagd nasr een kussen en dan wel een beetje stoer....en deze vind ik onder de categorie stoer vallen. Leuk dat je ook een patroon hebt geplaatst. Groet carina

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een verrassing zou dat zijn als ik als 68 jarige oma dit kussen in taupe zou winnen!!

    Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Super mooi, ook ik heb al jaren een patroon klaar liggen van een gebreide deken maar het komt er niet van.Een kussen is sneller gebreid. Fijn om iets nieuws in huis te leggen na de gezellige decembermaand. Favoriete kleur: gebroken wit en een bruintint.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een leuke give away...
    Ik ben gek op blauw, dus als ik een kussen zou winnen zou ik dat wel erg leuk vinden!
    Doeg, groetjes,

    Jolette

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een onwijs leuk kussen. Mijn moeder heeft een kabeldekentje gemaakt voor mijn (nu nog net ongeboren) dochter. Dit kussen zou daar heel mooi bij passen! Het dekentje is donkerpaars, haar kamertje is romantisch/brocant wit met roze.
    En anders mag ik mijn moeder weer aan het breien zetten :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat een leuke en vooral mooie kussens! Mijn voorkeur is of turquoise of zachtrose. Ga er in elk geval zelf ook aan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik dacht dat ik al gereageerd had, maar zie mijn berichtje niet? Was misschien wishfull thinking.
    Anyway, ik wil graag meedoen, want breien kan ik niet en ga ik ook niet leren.
    Ik zou een grijze mooi vinden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Als ik het mooie kussen zou winnen, zou ik hem graag in taupe willen hebben.

    Groetjes, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Prachtige give away ...ik ben al volger...ik zou graag een grijze willen , als ik zou winnen ..

    liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hoi Sacha, allereerst: een gelukkig, gezond en creatief 2012 gewenst! Ik kom net via via op je blog, wat een leuke dingen zie ik allemaal. En zulke toffe tutorials. Heb al eens een poging gedaan sokken te breien, maar dat is helaas mislukt (hoe deed m'n oma dat toch....), ik voel dat het nu gaat goedkomen, dankzij jou! Ik ga je volgen en wil ook graag meedoen met je give-away (die donkergrijze zou prachtig staan op mijn bank...misschien als verjaardagskado?ben vandaag jarig, echt waar, kijk maar op mijn blog). Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Gelukkig Nieuwjaar. Gezondheid, veel (creatief) plezier en inspiratie toegewenst.
    Zo'n mooi kussen zou ik graag willen winnen.
    De kleuren passen beide wel.
    Hartelijke groet, Thea R.(nog) geen blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Nu, ik waag ook maar eens een poging.
    Heb je blog via-via ontdekt. Vond het meteen leuk, te meer doordat het dezelfde naam heeft als mijn oudste dochter:-)
    Zo'n kussen in donkergrijs zou ik wel heel erg mooi vinden.
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat zou onze (pleeg)dochter hier blij mee zijn als ze weer de hele week naar haar therapie moet...

    groetjes, Ellen
    e.vandijke@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Super gaaf die kussens!!
    Ik ga mijn schoonzus of moeder in ieder geval aan het werk zetten. Ik kan veel maar absoluut niet breien. Weet niet maar het lukt gewoon niet.

    Als ik mag winnen dan graag het donkergrijze kussen. Grijs is zo'n mooie kleur om te combineren met vrolijke kleurtjes tegen de zin van mijn vriend hahaha.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik heb je blog net ontdekt en ben reuzeblij met je soktutorials. Bedankt! Er is nu hoop dat mijn eigengebreide sokken ook gedragen zullen worden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. ik doe nog snel mee voor het donkere kussen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hoi hoi,

    Weet niet of het op de valreep nog kan maar was een weekje weg vandaar dat ik je gemist heb. Maar je kussens zijn prachtig, zacht roze lijkt me ook super!
    Any way als het nog kan doe ik graag mee en anders zorg ik dat ik er de volgende keer bij ben.

    Liefs Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  71. gezellig! Mijn favouriete kleur is (fel)blauw: zo'n kussen past vast heel goed op mijn (uiteraard) blauwe bank..!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Via via op je blog terecht gekomen!
    Wil graag meedoen met je give-away..
    Een paarse of witte zou ik mooi vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Voor Sascha,

    Op de valreep wil ik nog heel graag meedoen....
    Ik heb helemaal geen voorkeur, vind ze allebei even leuk en mooi.....
    Lieve groet van Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  74. oei! ik sta er nog niet tussen ! ik doe graag mee voor zo'n mooi kussen !

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Oooh, wat een mooie kussens! Ik zou een witte of nét niet witte erg mooi vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. OJaa... die kussen....

    Ik weet niet... Of ik er nu al tussen sta of niet....
    Maar zou graag een kansje willen maken....
    Vind de Kussen Super!!
    Zelf vind ik de donkere wel erg Mooi ♥

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  77. op de valreep...ik wil wel mee doen!! Vind ze namelijk erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ik zou nog graag me willen doen met de winactie. ik zou dan gaan voor of een bruin of een grijs. donker of licht maakt niet uit!

    Groetjes Franca

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Met al jouw tutorials kan ik nu kabels breien voor een col, sokken breien op een rondbreinaald en een kerstboom op een haaknaald! Maar ik heb geen tijd gehad om het kussen te maken, dus ja, ik doe graag mee met je give away :-)
    Groetjes, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ohhh die zijn echt super mooi!! jamer dat ik zelf niet kan breien :-( zou het graag willen kunnen, mss toch eens moeten tijd voor maken
    :-D Ik ga zeker een linkje op mijn blog zetten, want ze zijn super!! En natuurlijk zou ik ook graag eentje winnen, ik vind de lichtgrijze wel heel mooi! Doe zeker zo verder!

    Vele lieve groetjes
    Fannytje

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ik ben nog net op tijd zie ik , ik volg je nu en de kussens zijn echt helemaal geweldig, die zou ik erg graag winnen. Maar lukt dat niet dan ga ik er zelf één proberen te breien.
    en nu maar duimen........

    BeantwoordenVerwijderen